PracaGrupypl.praca.dyskusje › Błąd w umowie

  • 1. Data: 2006-07-15 10:17:44
    Temat: Błąd w umowie
    Od: "marek" <g...@t...pl>

    Witam

    Podpisałem umowę o pracę , w której wystąpił poważny błąd w adresie,
    wskazujący na inne miejsce zamieszkania.
    Sam nie wiem jak mogłem to przeoczyć. Nastąpiło to 4 dni temu, a z
    pracodawca mogę skontaktować się dopiero w poniedziałek.
    Jakie mogą być konsekwencje popełnienia takiego błędu?

  • 2. Data: 2006-07-15 16:01:27
    Temat: Re: Błąd w umowie
    Od: "Tomek" <d...@n...pl>

    Umowa zdaje sie moze byc nie wazna.

  • 3. Data: 2006-07-15 19:29:44
    Od: "XYZ" <x...@x...wp.pl>

> [...]
    | pracodawca mogę skontaktować się dopiero w poniedziałek.
    | Jakie mogą być konsekwencje popełnienia takiego błędu?

    Witam,

    Nie pekaj, zrobia aneks do umowy i po sprawie.
    Na przyszlosc uwaga, czytac spokojnie to co sie podpisuje bo pozniej Ty
    bedziesz mial klopoty.

    XYZ

  • 4. Data: 2006-07-16 07:54:03
    Od: "-{ Andrzej }-" <a...@n...pl>

    Nie przejmuj się. W Polsce i tak jesteś na przegranej pozycji. Z Twoją umową
    i tak mogą zrobić co chcą.

  • 5. Data: 2006-07-16 08:42:27
    Od: "leszek" <s...@g...pl>

    marek <g...@t...pl> napisał(a):

> [...]
    > pracodawca mogę skontaktować się dopiero w poniedziałek.
    > Jakie mogą być konsekwencje popełnienia takiego błędu?

    Żadne, przecież to drobiazg. Napiszcie w poniedziałek drugą wersję umowy
    antydatowaną, tę podrzyjcie i nikt nie będzie wiedział.

  • 6. Data: 2006-07-16 11:07:53
    Od: "marek" <g...@t...pl>

    > Żadne, przecież to drobiazg. Napiszcie w poniedziałek drugą wersję umowy
    > antydatowaną, tę podrzyjcie i nikt nie będzie wiedział.

    Zdecydowanie najlepsze rozwiązanie, tylko istnieje możliwość że umowa
    trafiła już do jakiegoś urzędu, z tego co się orientuję to chyba w US trzeba
    zarejestrować pracownika do 7 dni.

    Z Waszych wypowiedzi wnioskuje, że nie ma się czym przejmować.

    Dzięki za informacje.

  • 7. Data: 2006-07-16 11:18:59
    Od: "Nikiel ;)" <n...@p...fm>

    marek napaskudził na ekranie:
    > Zdecydowanie najlepsze rozwiązanie, tylko istnieje możliwość że umowa
    > trafiła już do jakiegoś urzędu, z tego co się orientuję to chyba w US
    > trzeba zarejestrować pracownika do 7 dni.

    Nie w us tylko w ZUS, ale nie pokazuje się tam umowy tylko wysyła formularz
    ZUS ZUA. Powinnien zakład pracy dać kopię tego zgłoszenia do sprawdzenia.
    Trzeba tam sprawdzić czy tam dobry adres jest wsazany. Bo jak nie to trzeba
    poprawiać.

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)