PracaGrupypl.praca.dyskusjenie podawanie nazw pracodawcow w CV; › Re: nie podawanie nazw pracodawcow w CV;
    From: Kaizen <x...@c...sz>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: nie podawanie nazw pracodawcow w CV;
    Date: Wed, 19 Jul 2006 07:07:38 +0200

    Pięknego dnia Wed, 19 Jul 2006 00:30:13 +0200, "Jotte"
    <t...@w...spam.wypad.polska> zakodował:

    >Jak poszukasz to wyjaśnienie znajdziesz łatwo i to w tym wątku.

    O co Ci chodzi? Pytałeś gdzie uzyłeś słowa "firma" to Ci odpowiadam.
    To Ty zadałeś pytanie - nie ja.

    >Poczytaj wątek uważnie, a zobaczysz że nie tylko.

    Jednak taka jest definicja prawna.

    >Szczerze mówiąc tak właśnie sądzę, ale chciałem być delikatny (jak na mnie,
    >oczywiście). :-P

    No popatrz. Chciałeś być delikatny, a wyszło, że nie masz pojęcia o
    prawie i tematach, o których się wypowiadasz. Zastępujesz to
    ignorancją i "mam inne zdanie" (oderwane od rzeczywistości i norm
    prawnych).

    >Dziwaczne pytanie. Oczywiście, że wiem.

    To co tak się dziwisz, że osoba prawna zatrudnia osoby fizyczne?

    >Nie, skądże. Takich tu wszak praktycznie nie ma. Właściwie sama
    >amatorszczyzna, hobbyści, jak Ty, ja i wielu innych. Ale to niekoniecznie
    >coś złego.

    Mnie tutaj nie mieszaj. Bo to, że w pewien sposób jestem amatorem nie
    znaczy, że nie mam żadnego pojęcia o prawie.
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded