PracaGrupypl.praca.dyskusje › narzedzia i praca

  • 1. Data: 2006-07-15 14:55:58
    Temat: narzedzia i praca
    Od: "PioM" <p...@h...com>

    Witam

    Podejrzewam, ze niektorzy ludzie zniechecaja innych do pracy blokujac im
    dostep do srodkow ekonomicznych i blokujac mozliwosc kupienia wlasnych
    narzedzi pracy, tylko po to zeby zarobic na tym (podobnie jak udzialy na
    gieldach) i w ten sposob ograniczaja mozliwosci pracy. Powinni zostac
    osadzeni przez sady. Chyba najtrudniej maja tu informatycy, bo musza kupowac
    wiele rzeczy potrzebnych w pracy sprzet, oprogramowanie, Internet i prad,
    zwykle tez przez niska jakosc polaczenia z Internetem ksiazki. Kariera
    informatyka wydaje sie w takim systemie bardzo trudna. W ten sposob moga
    stracic nawet polowe zyskow z pracy.
    Mozna to nazwac wampiryzmem ekonomicznym. W skrajnych przypadkach moze to
    prowadzic nawet do blokady zrodel pieniedzy tylko po to, zeby wykrasc
    czlowiekowi prawie polowe zyskow. W efekcie zle postepowanie ludzi moze
    prowadzic do zabojstw i tzw, hipnoz powodujac niewyobrazalnie duze szkody
    dla gospodarki calego kraju. Chyba nie myle sie, ale to moze nazywa sie
    system "dividend" na gieldzie, zalezny od posiadanych akcji.

  • 2. Data: 2006-07-15 14:58:53
    Temat: Re: narzedzia i praca
    Od: "PioM" <p...@h...com>

    > informatyka wydaje sie w takim systemie bardzo trudna. W ten sposob moga
    powinno byc mozna, moga pewnie mialo kogos zmylic.
    Podejrzana sprawa.

  • 3. Data: 2006-07-15 15:54:33
    Temat: [OT]Re: narzedzia i praca
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    PioM napisał(a):
> [...]
    > dla gospodarki calego kraju. Chyba nie myle sie, ale to moze nazywa sie
    > system "dividend" na gieldzie, zalezny od posiadanych akcji.

    Ty naprawdę zostań filozofem.
    Po przeczytaniu kilku twoich postów na kilku grupach (dwóch) mogę
    stwierdzić jedno: kosmici atakują chyba ze z braku trójwymiarowych
    kobiet ( o wymiarach innych niż 800X600) mózg ci wysiadł albo co sam juz
    nie wiem co.

  • 4. Data: 2006-07-15 16:22:50
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 15 Jul 2006 16:55:58 +0200, "PioM" <p...@h...com>
    wklepał(-a):

> [...]
    >zwykle tez przez niska jakosc polaczenia z Internetem ksiazki. Kariera
    >informatyka wydaje sie w takim systemie bardzo trudna. W ten sposob moga

    Co ty bredzisz? Pokaż mi inny zawód, który ma tak szeroki dostęp do darmowych i
    wartościowych "pomocy naukowych", które pomagają rozwijać się w zawodzie.

  • 5. Data: 2006-07-15 19:01:05
    Od: Adam <d...@t...pl>

    Dnia Sat, 15 Jul 2006 16:55:58 +0200, PioM napisał(a):

> [...]
    > dla gospodarki calego kraju. Chyba nie myle sie, ale to moze nazywa sie
    > system "dividend" na gieldzie, zalezny od posiadanych akcji.

    Hmm - co to za bełkot ??? Chociaż i tak najbardziej mi się podobały inne
    wątki np. pod tytułem "OOBE", albo "niebezpeczenstwo rpg"

    A już szczególnie podobał mi się ten kawałek:

    "Prowadzac internetowe dyskusje, niedawno spotkalem sie z niejakim "rs",
    ktory zalil sie ze pracuje prawie 2 etaty na dobe. Wniosek jest taki, ze
    albo kogos zabil (lub maczal palce w aborcji) lub probuje kogos zabic
    odbierajac mu jego prace. "

    A tak szczerze to uważam, że powinieneś się leczyć.

  • 6. Data: 2006-07-15 21:14:44
    Od: "zasiu" <z...@w...gower.peel>

> [...]
    > dla gospodarki calego kraju. Chyba nie myle sie, ale to moze nazywa sie
    > system "dividend" na gieldzie, zalezny od posiadanych akcji.

    Ta. Porownaj koszt zakupu sprzetu potrzebnego informatykowi i np.
    chemikowi:))

    Bzdury piszesz

    pozdr
    zasiu

  • 7. Data: 2006-07-16 16:20:14
    Od: "PioM" <p...@h...com>

> [...]
    > odbierajac mu jego prace. "
    > A tak szczerze to uważam, że powinieneś się leczyć.
    Na co? :-)
    Nie potrzebnie pograzasz rs.
    Trolujesz, to nie ma nic wspolnego z tematem tej dyskusji.

  • 8. Data: 2006-07-16 16:20:43
    Temat: Re: [OT]Re: narzedzia i praca
    Od: "PioM" <p...@h...com>

> [...]
    > ( o wymiarach innych niż 800X600) mózg ci wysiadł albo co sam juz nie wiem
    Bajki gadasz.

  • 9. Data: 2006-07-16 16:21:38
    Od: "PioM" <p...@h...com>

    > Co ty bredzisz? Pokaż mi inny zawód, który ma tak szeroki dostęp do
    > darmowych i
    > wartościowych "pomocy naukowych", które pomagają rozwijać się w zawodzie.

    Informacje sa rzeczywiscie zwykle tanie, pomijajac koszt Internetu, ktory
    jeszcze troche kosztuje.

  • 10. Data: 2006-07-16 16:25:15
    Od: "PioM" <p...@h...com>

    > Ta. Porownaj koszt zakupu sprzetu potrzebnego informatykowi i np.
    > chemikowi:))
    > Bzdury piszesz

    To po co ludzie inwestuja na gieldach. Kto by ich zrozumial? :-(
    Koszt sprzetu chemika, jest dla mnie tajemnica, ale wydaje sie bardzo tani,
    o wiele tanszy niz informatyka. Jakby nie bylo tego malo to jeszcze uslugi w
    Internecie troche kosztuja, nie mowiac juz o rozrywce. Nie zawsze mozna
    trafic na darmowe rzeczy, ktore zwykle bywaja gorsze od tych platnych.