PracaGrupypl.praca.dyskusje › new

  • 1. Data: 2002-11-20 09:11:23
    Temat: new
    Od: "SLaw" <s...@w...pl>

    Czesc wszystkim. Mam pytanko: czy komukolwiek z czytajacych ta grupe udalo
    sie znalezc prace dzieki internetowi?

    --
    SLaw
    GG 2388535

  • 2. Data: 2002-11-20 09:16:38
    Temat: Re: new
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "SLaw" <s...@w...pl> wrote in news:arfjjo$k2q$1@news.gazeta.pl:

    > Czesc wszystkim. Mam pytanko: czy komukolwiek z czytajacych ta grupe
    > udalo sie znalezc prace dzieki internetowi?

    Rozwin pytanie : czy masz na mysli sam Internet jako taki czy rowniez np. kontakt ze
    znajomymi poprzez e-mail ? :-)

    Wojtek

  • 3. Data: 2002-11-20 09:26:53
    Od: "wacosia" <w...@p...onet.pl>

    Dzieki internetowi masz szybki dostęp do ogłoszeń...
    ... ja na razie dostałam się na kilka rozmów o pracę...
    ... w kilku poczułam się wykorzystana, bo stanowisko w rezultacie dostaje
    znajomy...
    ...ale nie trace nadziei
    Pozdrawiam, Gocha

  • 4. Data: 2002-11-20 09:28:27
    Od: "SLaw" <s...@w...pl>

    > Rozwin pytanie : czy masz na mysli sam Internet jako taki czy rowniez np.
    kontakt ze
    > znajomymi poprzez e-mail ? :-)

    :) Chodzi o serwisy np. www.hrk.pl, www.praca.gazeta.pl, grupe
    pl.praca.oferowana czy jest cien szansy na to ze kiedys znajde w ten sposob
    prace?

    --
    SLaw
    GG 2388535

  • 5. Data: 2002-11-20 09:51:32
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "SLaw" <s...@w...pl> wrote in news:arfkjj$nqb$1@news.gazeta.pl:

    /ciach..../

    >:) Chodzi o serwisy np. www.hrk.pl, www.praca.gazeta.pl, grupe
    > pl.praca.oferowana czy jest cien szansy na to ze kiedys znajde w ten
    > sposob prace?

    Tak, ale skutecznosc tego sposobu nie jest zbyt wysoka - szczegolnie jesli chodzi o
    seriwsy
    typu HRK, gdzie rejestrujesz sie i ...czekasz.

    Wojtek

  • 6. Data: 2002-11-20 09:56:56
    Od: "SLaw" <s...@w...pl>

> [...]
    > ... ja na razie dostałam się na kilka rozmów o pracę...
    > ... w kilku poczułam się wykorzystana, bo stanowisko w rezultacie dostaje

    Ja tez mialem kilka rozmow o prace ale co z Tego, pozwolisz ze zacytuje:
    > ... w kilku poczułam się wykorzystana, bo stanowisko w rezultacie dostaje
    > znajomy...

    dokladnie tosamo odczucie. Czy w tej p$%!!!!^%$ej polsce a dodam ze jestem z
    Warszawy mam wyzsze wyksztalcenie (polibuda) doswiadczenia zawodowego na pol
    CV i k*&^%!a prace dostaja jakies lamagi ktore maja znajomosci. Sorki za
    lamagi ale kumpela mi opowiadala ze uniej w pracy na kierowniczych
    stanowiskach sa ludzie ktorzy nie potrafia za przeproszeniem butow
    samodzielnie zawiazac, a zarabiaja po 4000zl. Zdazaja sie tez zdolni no bo
    firma juz dawno by upadla.
    --
    SLaw
    GG 2388535

  • 7. Data: 2002-11-20 10:53:52
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Wed, 20 Nov 2002 10:11:23 +0100, "SLaw" <s...@w...pl>
    zakodował:

    >Czesc wszystkim. Mam pytanko: czy komukolwiek z czytajacych ta grupe udalo
    >sie znalezc prace dzieki internetowi?

    1. Jeden pracodawca znalazł mnie przez jobs.pl
    2. Byłem na kilku rozmowach z pracodawcami, którzy mieli moje namiary
    właśnie z jobs.pl (w innych serwisach też w tym czasie byłem
    zarejestrowany, ale tylko jobs.pl miało jakieś wyniki).\
    3. Już nie pamiętam, kiedy ostatnio wysłałem aplikację inaczej, niz
    e-mailem
    4. Wiele ogłoszeń, na które odpowiadałem znalazłem w internecie

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 8. Data: 2002-11-20 11:22:26
    Od: "Schwester" <J...@m...ppkrow.krakow.pl>

    > :) Chodzi o serwisy np. www.hrk.pl, www.praca.gazeta.pl, grupe
    > pl.praca.oferowana czy jest cien szansy na to ze kiedys znajde w ten
    sposob
    > prace?

    Ja znalazłem już drugą pracę na pl.praca.oferowana. Pierwsza była dorywcza a
    druga już na pełny etat. Dodam jeszcze, że jestem informatykiem, a tam są
    właśnie oferty dla takich osób jak ja

  • 9. Data: 2002-11-20 12:28:01
    Od: "MARCIN" <n...@m...com>

    Użytkownik "Schwester" <J...@m...ppkrow.krakow.pl> napisał w
    wiadomości news:arfrdo$hoo$1@news.tpi.pl...
> [...]
    > druga już na pełny etat. Dodam jeszcze, że jestem informatykiem, a tam są

    No i powiedzmy sobie szczerze ze takie fora sa wlasciwie tylko domena
    informatykow. Po pierwsze ze wzgledu na wiedze jak do tych ofert dotrzec
    (zwlaszcza po stronie pracodawcy poszukujacego) jak i ze wzgledu na to, ze
    za innymi profesjami pracodawcy nie za bardzo sie uganiaja.

    Marcin.

  • 10. Data: 2002-11-20 12:42:12
    Od: "Tomasz Krawczyk" <t...@n...impakt.pl>

    Użytkownik "SLaw" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Czesc wszystkim. Mam pytanko: czy komukolwiek z czytajacych ta grupe udalo
    > sie znalezc prace dzieki internetowi?

    Tak, co najmniej dwa razy. Dodam, że jako informatyk.

    Pozdrawiam i życzę powodzenia.

    --
    Tomek