PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jakie są wynagrodzenia na stanowisku web-designera?

  • 1. Data: 2002-11-20 00:52:43
    Temat: Jakie są wynagrodzenia na stanowisku web-designera?
    Od: ".:kolor:." <k...@p...onet.pl>

    Witam,

    Mam w perspektywie rozmowę kwalifikacyjną do pracy na stanowisku
    web-designera/webmastera w nie dużej Agencji Reklamowej..
    Posiadam kilkuletnie doświadczenie w tym fachu oraz spory dorobek, ale długi
    czas pracowałem w tylko jednej firmie (dopóki nie upadła), nie bardzo
    interesując się co dzieje się dookoła.. - w związku z tym zupełnie nie wiem
    o jaką pensję mogę się ubiegać.

    Jeżeli wiecie coś na ten temat to doradźcie.

    Pozdrawiam, .:KOLOR:. Łódź

  • 2. Data: 2002-11-20 07:42:48
    Od: j...@p...onet.pl

    W Gdansku bys dostal od 1500 do 2500 w zaleznosci od ukladow, czasu pracy,
    rodzaju umowy,