PracaGrupypl.praca.dyskusje › co robicie kiedy was olewają?

  • 1. Data: 2002-11-20 11:55:23
    Temat: co robicie kiedy was olewają?
    Od: "Rafal" <?@?.?>

    Jestem ciekaw jak się zachowujecie w sytuacji kiedy jesteście po rozmowie z
    potencjalnym pracodawcą umówieni na kontakt telefoniczny (on ma dzwonić) i
    nie dzwoni?
    Albo gdy dzwonicie po umówionym terminie i za każdym razem pojawia się
    odpowiedź "jeszcze nie wiem, czekam na decycję szefa, prosze zadzownić za 3
    dni"..i tak w kółko.
    Normalnie takie zachowanie jest poniżające i w zwykłych warunkach bym
    odpuścił i nie dzwonił więcej.
    Ale w obecnej sytuacji chyba jest to konieczne? Dodam, że dzięki takiemu
    upartemu dzwonieniu, mimo usilnych prób zbycia mnie, wywalczyłem jendak
    swoją poprzednią pracę.
    Ale czy to jest reguła w obecnych trudnych czasach, że trzeba się zachowywac
    jak namolny akwizytor?

    Rafał

  • 2. Data: 2002-11-20 16:11:02
    Temat: Re: co robicie kiedy was olewają?
    Od: "Plissken" <p...@p...WYWAL.onet.pl>

    Po gadce typu "Zadzwonimy w ciągu 7 dni" nie ma co czekać.