PracaGrupypl.praca.dyskusje › szukam pracy w hiszpanii

  • 1. Data: 2002-11-20 07:59:29
    Temat: szukam pracy w hiszpanii
    Od: "podroznik" <p...@f...buy.pl>

    poszukuje pracy w hiszpaniii.
    rownolegle prafne uczyc sie jezyka.
    kto mi doradzi?????

    prosze o wszelkie powazne informacje i sugestie.

    odpowiedz prosze na moj prywatny adres "odpowiedz nadawcy" - PROSZE

  • 2. Data: 2002-11-20 14:01:37
    Temat: Re: szukam pracy w hiszpanii
    Od: Robi <b...@p...onet.pl>

    podroznik wrote:

> [...]
    >
    > prosze o wszelkie powazne informacje i sugestie.
    >
    > odpowiedz prosze na moj prywatny adres "odpowiedz nadawcy" - PROSZE
    Witam!
    Chętnie również poczytam - informatyk, programista.
    --
    Pozdrowienia
    ____

  • 3. Data: 2002-11-20 20:02:31
    Od: Bozo <b...@b...pl>

    Robi wrote:
    > Chętnie również poczytam - informatyk, programista.

    wynocha obaj do p.p. oferowana!

  • 4. Data: 2002-11-21 12:58:59
    Od: Robi <b...@p...onet.pl>

    Bozo wrote:

    <ciach>
    > wynocha obaj do p.p. oferowana!
    </ciach>

    Widzę, że p. kolega czuje się co najmniej moderatorem i pragnie stać na
    straży "czystości grupy" i sam sobie uzurpuje taki przywilej, zwłaszcza że
    "kultury osobistej" niestety BRAK.
    Ktoś pyta o warunki pracy i nauki języka w danym kraju. Stosownym jest nie
    odpowiadać, jeżeli nic w tej kwesti nie ma kolega do powiedzenia.

    Do rzeczy:
    1. p.p. oferowana - ponieważ ta grupa jest moderowana i nie ma tam miejsca
    na dyskusje - ogłoszenia pracodawców.
    2. p.p. szukana - na tej grupie umieszczane są również ogłoszenia o chęci
    podjęcia pracy, ewentualnie zaprezentowanie siebie pracodoawcom.
    Podyskutować również nie można.
    3. p.p. dyskusje - sama nazwa mówi wszystko.

    I na koniec, Trochę życzliwości, usmiechu :) Domniemam, że pewnie z racji
    młodego wieku trudno będzie napisać magiczne słowo: przepraszam, a w zamian
    pewnie wyleje się potok niezbyt miłych słów.
    Cóż takie jest życie i tacy są ludzie.

    --
    ____
    Robi

  • 5. Data: 2002-11-21 14:59:30
    Od: Bozo <b...@b...pl>

    Robi wrote:
    > Widzę, że p. kolega czuje się co najmniej moderatorem (...)

    Nie czuję się, wiem co to za miód.

    > Do rzeczy:

    O dziwo całkiem do rzeczy. Ale zaśmiecanie grupy ogłoszeniami o chęci
    podjęcia pracy to już spam (NTG - winno być na p.p.s)

    > I na koniec, Trochę życzliwości, usmiechu :) Domniemam, że pewnie z racji
    > młodego wieku (...)

    Wylewać nie będę, lecz waćpan do wieku się mylisz.

  • 6. Data: 2002-11-21 18:38:33
    Od: Robi <b...@p...onet.pl>

    Bozo wrote:

    <ciach>
    > O dziwo całkiem do rzeczy. Ale zaśmiecanie grupy ogłoszeniami o chęci
    > podjęcia pracy to już spam
    </ciach>

    Chęć podjęcia pracy i nauki NIE JEST SPAMEM.
    SPAMEN jest prezentacja swoich zdobytych umiejętności, doswiadczenia
    zawodowego, zrealizowanych projektów itd, które to może docenić ewentualny
    przyszły pracodawca.

    <ciach>
    > wynocha obaj do p.p. oferowana!
    </ciach>

    Nie umieściłem żadnego ogłoszenia, a wyraziłem jedynie pragnienie poczytania
    na ten temat.

    <ciach>
    > (NTG - winno być na p.p.s)
    </ciach>

    To gdzie w końcu ?

    > Wylewać nie będę, lecz waćpan do wieku się mylisz.
    No coments. :)

    --
    Pozdrowienia
    ____

  • 7. Data: 2002-11-21 20:50:41
    Od: Bozo <b...@b...pl>

    Robi wrote:
> [...]
    > SPAMEN jest prezentacja swoich zdobytych umiejętności, doswiadczenia
    > zawodowego, zrealizowanych projektów itd, które to może docenić ewentualny

    Spamem jest wszystko, co jest niezgodne z profilem grupy. W nagłówku stoi
    jak byk: Szukam pracy w Hiszpanii. Od takich ogłoszeń jest praca SZUKANA.
    Natomiast nasza wymiana zdań zakrawa z grubsza na dyskusję ;-)
    Nie sięgam już po ortodoksyjną definicję: spamem jest wszystko, co odbiorca
    uważa za spam...

    > To gdzie w końcu ?

    pl.praca.szukana

    Proponuję zakończyć dyskusję i wątek, nie dojdziemy do porozumienia (co nie
    wyklucza bolesnych starć w przyszłości =] )

  • 8. Data: 2002-11-21 21:42:02
    Od: Robi <b...@p...onet.pl>

    Bozo wrote:

    <ciach>
    > Proponuję zakończyć dyskusję i wątek, nie dojdziemy do porozumienia (co
    > nie wyklucza bolesnych starć w przyszłości =] )
    </ciach>

    OK. Nie chodzi mi o porozumienie, jego brak pozwala dogłębniej drążyć temat,
    natomiast sprawa jest banalna - przynajmniej dla mnie. Element spamu jest
    dość ciekawy, ale na pewno nie na płaszczyźnie rewolty. Z pewnością
    wszystko może lub jest SPAMEM - wszystko jest względne.
    Jeżeli wymiana poglądów (temat) bedzie konstruktywna - to służę.

    Na koniec.
    Mam wrażenie, że kolega nie czuję istoty moich odpowiedzi na posty.
    Każdy jest inny i może sobie dowolnie interpretować rzeczywistość.
    Nie bronię gościa, który rozpoczął wątek i nie utożsamiam się z nim, ale też
    nie chcę by ktokolwiek pozwalał sobie na impertynęcję.
    Na pewno zawsze bedę reagował na nie stosowne słowa.

    --
    Pozdrowienia
    ____

  • 9. Data: 2002-11-26 22:01:51
    Od: "Joanna" <j...@i...pl>

    Bozo to ty wynocha, wtryniasz sie we wszyskie posty, widać bardzo Ci sie
    nudzi, nie umiesz pomóc to nie zabieraj buraku głosu!!!!!!!

  • 10. Data: 2002-11-27 21:10:41
    Od: Bozo <b...@b...pl>

    Joanna wrote:
    > Bozo to ty wynocha, wtryniasz sie we wszyskie posty, widać bardzo Ci sie
    > nudzi, nie umiesz pomóc to nie zabieraj buraku głosu!!!!!!!

    Nie we wszystkie, tylko w niektóre, ale szczególnie w ten. Cieszę się, że
    doceniasz mnie koteczku.
    A dupkiem i burakiem jestem z wyboru =)