PracaGrupypl.praca.dyskusje › new

  • 11. Data: 2002-11-20 12:59:15
    Temat: Re: new
    Od: "tribeca" <t...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Schwester" <J...@m...ppkrow.krakow.pl> napisał w
    wiadomości news:arfrdo$hoo$1@news.tpi.pl...

    > Ja znalazłem już drugą pracę na pl.praca.oferowana. Pierwsza była dorywcza
    > druga już na pełny etat. Dodam jeszcze, że jestem informatykiem, a tam są
    > właśnie oferty dla takich osób jak ja

    ja też znalazłam w ten sposob drugą pracę - jedna etatowa, druga na
    zlecenie, dodam, że nie jestem informatykiem:)))

    powodzenia!

  • 12. Data: 2002-11-20 20:30:59
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    > dokladnie tosamo odczucie. Czy w tej p$%!!!!^%$ej polsce a dodam ze jestem
    > Warszawy mam wyzsze wyksztalcenie (polibuda) doswiadczenia zawodowego na
    pol
    > CV i k*&^%!a prace dostaja jakies lamagi ktore maja znajomosci. Sorki za
    > lamagi ale kumpela mi opowiadala ze uniej w pracy na kierowniczych
    > stanowiskach sa ludzie ktorzy nie potrafia za przeproszeniem butow
    > samodzielnie zawiazac, a zarabiaja po 4000zl. Zdazaja sie tez zdolni no
    bo
    > firma juz dawno by upadla.

    Mam tak samo jak TY i czasem myślę sobie iz jeśli przeszedłem kilka firm to
    biorą mnie za osobę lubiącą zmieniać pracę ! Ale nikt nie zapyta na jakich
    warunkach i w jakich okolicznosciach zmuszony jestem do szukania jej znowu !
    Czyli utretę przez zwolnienia grupowe, a to umowa zlecenie która wygasa i
    Pana nie potrzebujemy a to znów pracodawca co lubi przyjmować i zawlaniać, i
    tak w kółko Macieja !
    Chyba jesteśmy naznaczeni i nas poprostu nie chcą bo sie boją !!!!! Błędne
    koło !!!!!! A pracodawcy nie zdajasobie sprawy ze na dzisiejszym rynku to
    oni w głownej mierze decudują o utracie pracy - no ale do nich to nie
    dociera, bo zawsze znajdą nowego którego po czasie znów kopną w tyłek jak
    braknie kasy lub utracą płynność finansową !!!!

    Pozdrawiam
    Wrangler

  • 13. Data: 2002-11-21 14:59:50
    Od: "Szymon Kunysz" <S...@t...pl>

    "SLaw" <s...@w...pl> wrote in message news:arfjjo$k2q$1@news.gazeta.pl...
    > Czesc wszystkim. Mam pytanko: czy komukolwiek z czytajacych ta grupe udalo
    > sie znalezc prace dzieki internetowi?

    tak

    jakies 4 lata temu napisalem na pl.praca.szukana:

    "Piekny i mlody szuka roboty." Dopisalem ze student informatyki, i po
    tygodniu zadzwonili, ze helpdeska szukaja.

    ale chyba sie troche czasy juz zmienily ;)

    pozdr
    shimon
    http://winnt.ntinternals.net/cv/

  • 14. Data: 2002-11-21 16:32:08
    Od: "wacosia" <w...@p...onet.pl>

    to nie wymieniaj tylu zakładów pracy, skoro to tylko stanowi problem