PracaGrupypl.praca.dyskusje › na ile wyceniacie prace??

  • 1. Data: 2005-01-13 17:50:36
    Temat: na ile wyceniacie prace??
    Od: "xmichalx" <x...@a...pl>

    Witam,

    praca: analityk finansowy w grupie kapitalowej,
    do obowiazkow nalezy:
    comiesieczna wizyta w spolkach nalezacych do grupy(srednio na pracownika
    4-5, ja mam 5) podczas wizyty nalezy omowic istotniejsze sprawy zwiazen z
    biezaca dzialalnoscia, wazniejsze zmiany w rachunku wynikow i bilansie (z
    czego wyniknely itp.)stuktura zadluzeni,a biezaca realizacja strategii,
    dzialania marketingowe, kadry, planowane inwestycje, itp.,
    po kazdej wizycie sporzadza sie raport (ok 15 stron) plus czesc finansowa z
    komentarzem(bilans, rachunek, przeplywy, analiza wskaznikowa),
    oprocz tego nadzorowanie i ewentualne doradzanie zarzadowi spolek, nadzor
    nad realizacja powiezonych zadan,
    Spolki rozrzucone po calej Polsce, siedziba w centrum,

    ile wg Was powinno sie zarabiac na takim stanowisku?

    pzdr

    Michal

  • 2. Data: 2005-01-13 18:13:43
    Temat: Re: na ile wyceniacie prace??
    Od: Pawel Kender Maczewski <p...@o...pl>

    Dnia 13.01.2005 xmichalx <x...@a...pl> napisał/a:
    > Witam,
    [ciach]
    > ile wg Was powinno sie zarabiac na takim stanowisku?

    14k

    pozdrawiam,

    --
    Kender
    Tak prymitywny język jak Perl na pewno zostanie poprawnie obsłużony