PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w Ge.ant

  • 1. Data: 2005-01-13 13:03:53
    Temat: Praca w Ge.ant
    Od: mjrf <p...@p...poczta>

    Witam,

    Może ktos sie orientuje jak wygladaja
    rozmowy kwalifikacyjne w Geant do dzialu IT..?

    No ale przede wszystkim jak wyglada sama praca tamże??

    Jakie mniej wiecej zarobki na stanowisku specjalisty IT??
    Jak czeste i jak dlugie podroze sluzbowe??
    Jak z praca w nadgodzinach?? Jak jest to czy platna??

    Pozdrawiam
    mjrf

  • 2. Data: 2005-01-13 18:44:17
    Temat: Re: Praca w Ge.ant
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    Kiedyś Geant w jakimś tam rankingu był dość wysoko jesli chodzi o
    najlepszych pracodawców. Oczywiscie nie mowie o kasjerkach itd.

  • 3. Data: 2005-01-13 21:59:23
    Od: "majkel" <m...@o...pl>

    Kuzynka dziewczyny tam pracuje -- W Wawie.
    Jest podobno tragedia
    Francuzi maja 2 przerwy rano i po poludniu takze ona idzie na 830 i konczy o
    18 a to tylko 8 h pracy. Pozatym nie wiem jak wyglada IT ale pewnie
    podobnie.
    podrawiam

    majkel

  • 4. Data: 2005-01-14 10:09:18
    Od: "marcin" <m...@o...pl>

> [...]
    konczy o
    > 18 a to tylko 8 h pracy. Pozatym nie wiem jak wyglada IT ale pewnie

    potwierdzam - kiedyś miłem tam pracować i właśnie takie chore zmiany
    mieli ...