PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile informatyk - administrator na godziny ?

  • 1. Data: 2005-01-13 15:59:19
    Temat: Ile informatyk - administrator na godziny ?
    Od: "Survi" <s...@o...pl>

    Witam,

    Znalazłem dodatkową pracę na umowę o dzieło - instalacja, administracja i
    rozwiązywanie problemów w Win 2k 2k3 server.

    Rozmawiałem z Panią prezes o wynagrodzeniu i wstępnie ustaliliśmy stawkę
    godzinową - 14 zł netto/godzinę.

    Mam pytanie czy to dużo czy mało ?

    Miasto ok. 150.000 mieszkańców z tym że praca jest również u klientów w
    innych firmach w innych miastach. Dojezdzam własnym samochodem i również
    rozliczam się za 1 km.
    Jestem dość dyspozycyjny.

    Proszę o opinię na ten temat.

    Z góry dziękuję
    Paweł.

  • 2. Data: 2005-01-13 17:03:22
    Temat: Re: Ile informatyk - administrator na godziny ?
    Od: "mborow" <m...@i...pl>

    14 zł??????
    To juz wiem skad sie biora texty "a ja mam studenta co za 50 zł bedzie tu
    siedział i robił cały dzień"
    Normalna stawka wdrozeniowa to ok 45-50 zł za godzine.
    Zauwaz ze im lepiej bedziesz pracowal tym mniej zarobisz. ;-) Jak sie nic
    nie bedzie "walilo" to bedziesz srednio potrzebny.
    A jak bedzie to i tak Cie wymienia bo pomysla ze kombinujesz ;-)

    Proponuje umowe-abonament.
    Zapisz za co odpowiadasz, na ilu komputerach i jakie masz uprawnienia (no bo
    inaczej bedziesz wolany do zle dzialajacej pirackiej gierki).
    Powiedz ze chcesz za to np. 500 zł netto.
    W ten sposob klient wie ze zaplaci miesiecznie 500zł i ze bedzie mial
    zapewniona opieke. Tobie się bedzie opłacało
    zrobic wszystko dobrze aby sie nie psulo. Zrobisz sobie zdany dostep i od
    czasu do czasu cos poprawisz. Przyjedziesz,
    zrobic aktualizacje antywirow, backupy.... A tak ... bedziesz musial jechac
    do kazdej glupoty bo inaczej nikt cie nie rozliczy z godzin.
    Zaloz sobie jakis okres np. 3 miesiace na sprawdzenie cy ci sie to oplaci i
    juz.

    Wg mnie taka umowa to jedyna droga do szczescia klienta. Inaczej zawsze
    bedzie niezadowolony. A tak.. wszystko jasne.

    Pozdrawiam

    dzioback

  • 3. Data: 2005-01-13 20:05:02
    Od: "Survi" <s...@o...pl>

    Ale to jest firma, która wdraża oprogramowanie.
    Onie też muszą na czymś zarabiać...
    A może wiecie ile firma kasuje drugą firmę za godzinę pracy 1 człowieka ?

  • 4. Data: 2005-01-13 20:20:44
    Od: Kyniu <k...@U...poczta.gazeta.pl>

    Thu, 13 Jan 2005 21:05:02 +0100, na pl.praca.dyskusje, Survi napisal(a):

    > A może wiecie ile firma kasuje drugą firmę za godzinę pracy 1 człowieka ?

    Pytasz o nasze krajowe stawki - od 100 PLN/h + koszty delegacji do 1000
    USD/h z zastrzezeniem ze czlowiek przyjedzie na minimum 8 godzin bo na
    mniej nie oplaca sie go wysylac. A jesli to szkolenie to do 1000 USD za
    osobogodzine szkolenia, w grupie nie mniej jak 8 nie wiecej jak 12 osob, na
    czas nie krotszy niz 8h - tyle kazala sobie placic jedna z firm za
    wynajecie specjalisty do podszkolenia zespolu programistow. Ci zas
    programisci jadac do klienta na wdrozenie kosztowali 400 USD/h.

    Kyniu

    --
    _ __ _
    | ' < || | ' \| | || |
    |_|\_\_, |_||_|_|\_,_|
    |__/

  • 5. Data: 2005-01-13 20:23:34
    Od: Kyniu <k...@U...poczta.gazeta.pl>

    Thu, 13 Jan 2005 16:59:19 +0100, na pl.praca.dyskusje, Survi napisal(a):

    > Rozmawiałem z Panią prezes o wynagrodzeniu i wstępnie ustaliliśmy stawkę
    > godzinową - 14 zł netto/godzinę.
    >
    > Mam pytanie czy to dużo czy mało ?

    Mam napisac prawde - wyrwal bym Ci jaja i polamal nogi za psucie rynku. 700
    PLN na ZUS przez 14 PLN/h to na sam ZUS musialbym zapierdalac 50 godzin.
    Przyjmujac ze normalny tydzien ma 42 roboczo-godziny to na ZUS trzeba by
    pracowac tydzien i jeden dzien. A gdzie koszt auta, komorki, ....... ?? A
    gdzie w tym zysk?? Licz czlowiecze - licz kase zanim zrobisz kolejna
    glupote.

    Kyniu

    --
    _ __ _
    | ' < || | ' \| | || |
    |_|\_\_, |_||_|_|\_,_|
    |__/

  • 6. Data: 2005-01-13 21:06:52
    Od: "Survi" <s...@o...pl>

> [...]
    > pracowac tydzien i jeden dzien. A gdzie koszt auta, komorki, ....... ?? A
    > gdzie w tym zysk?? Licz czlowiecze - licz kase zanim zrobisz kolejna

    Rozumiem Cie, ale ja mam odprowadzany ZUS z innej firmy.
    Tu chodzi o Umowe o dzieło.
    Wydaje mi sie ze trzeba tez uwzglednic wielkosc miasta.
    W Warszawie sa inne ceny i inne sa w Koziej Wolce...

  • 7. Data: 2005-01-13 21:10:48
    Od: Kyniu <k...@U...poczta.gazeta.pl>

    Thu, 13 Jan 2005 22:06:52 +0100, na pl.praca.dyskusje, Survi napisal(a):

    > Rozumiem Cie, ale ja mam odprowadzany ZUS z innej firmy.
    > Tu chodzi o Umowe o dzieło.

    Tylko ze Twoja umowa o dzielo to tragedia dla innej osoby dla ktorej bylby
    to etat. Szanuj siebie, swoja prace i innych. I bynajmniej nie sadze bys
    mnie rozumial.

    > Wydaje mi sie ze trzeba tez uwzglednic wielkosc miasta.
    > W Warszawie sa inne ceny i inne sa w Koziej Wolce...

    Miasto 150.000 mieszkancow to nie Kozia Wolka. Takie miasta jeszcze nie tak
    dawno byly stolicami wojewodztw.

    Kyniu

    --
    _ __ _
    | ' < || | ' \| | || |
    |_|\_\_, |_||_|_|\_,_|
    |__/

  • 8. Data: 2005-01-13 21:11:36
    Od: "Survi" <s...@o...pl>

    > Pytasz o nasze krajowe stawki - od 100 PLN/h + koszty delegacji do 1000
    > USD/h z zastrzezeniem ze czlowiek przyjedzie na minimum 8 godzin bo na
    > mniej nie oplaca sie go wysylac.

    Chodzi mi raczej o 1-no osobowa firme - dzialalnosc wspolpracujaca ze
    sredniej wielkosci firma.

> [...]
    > czas nie krotszy niz 8h - tyle kazala sobie placic jedna z firm za
    > wynajecie specjalisty do podszkolenia zespolu programistow.

    Nie chodzi mi rowniez o szkolenia, bo nie mam doswiadczenia w tej
    dziedzinie.

  • 9. Data: 2005-01-13 21:15:48
    Od: "Survi" <s...@o...pl>

    > Tylko ze Twoja umowa o dzielo to tragedia dla innej osoby dla ktorej bylby
    > to etat. Szanuj siebie, swoja prace i innych. I bynajmniej nie sadze bys
    > mnie rozumial.

    Szanuje siebie i innych, dlatego pisze na grupe aby dowiedziec sie
    jakie sa ceny w takim miescie a nie dostalem jeszcze rozsadnej odpowiedzi...

  • 10. Data: 2005-01-13 21:21:38
    Od: Kyniu <k...@U...poczta.gazeta.pl>

    Thu, 13 Jan 2005 22:15:48 +0100, na pl.praca.dyskusje, Survi napisal(a):

    > Szanuje siebie i innych, dlatego pisze na grupe aby dowiedziec sie
    > jakie sa ceny w takim miescie a nie dostalem jeszcze rozsadnej odpowiedzi...

    Dostales jak najbardziej rozsadna odpowiedz z cenami z zycia wzietymi -
    konkretnych nazw firm nie moge Ci podac.

    Kyniu

    --
    _ __ _
    |__/