PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w Radisson SAS

  • 1. Data: 2005-01-13 14:03:56
    Temat: praca w Radisson SAS
    Od: "Anuszka" <a...@m...pl>

    Zobaczyłam ofertę w GW pracy w hotelu Radisson we Wrocławiu na stanowsiku
    Meeting&Events Manager.
    I mam pytanie: czy ktoś pracuje albo słyszał i jak sie tam pracuje? Chodzi
    mi o poziom stresu.
    Trochę o mnie(Bom nowa)Mam na imie Anka i po raz pierwszy pisze na grupę z
    tego prostego powodu, że dotąd nie miałam problemów z pracą.( od 1,5 roku na
    przymusowym "urlopie": ciąża, zwolnienie z pracy, walka o prawa z
    PIP-em(przegrana, a miałam umowe na nieokreślony)macierzyński, bezrobocie).
    Męża jednak też zwolniono i teraz musze iść do pracy, bo w nowej TŻ zarabia
    za mało.
    Będę wdzięczna za sugestie

    Pozdrawiam
    Ania

  • 2. Data: 2005-01-13 14:28:10
    Temat: Re: praca w Radisson SAS
    Od: "Immona" <c...@W...com.pl>

    Użytkownik "Anuszka" <a...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Meeting&Events Manager.
    > I mam pytanie: czy ktoś pracuje albo słyszał i jak sie tam pracuje?

    Nie wiem o tym konkretnym stanowisku (choc M&E Mgr to wymagajace wysokich
    obrotow samo z siebie), ale wiem o Radissonie, ze jest tam duzy poziom
    stresu, tzn. wymaga sie absolutnej perfekcji i nie ma zmiluj sie :). Dlatego
    tez inne firmy z branzy hotelarskiej cenia Radissona w CV (jak ktos tam
    przetrwal dluzej). Znajoma znajomej do innego hotelu przyjeli bez rozmowy
    kwalifikacyjnej, jak zobaczyli trzy lata Radissona w jej CV i byli bardzo
    szczesliwi, ze ktos taki sie do nich zglosil (a bylo to jedyne co miala w CV
    poza wyksztalceniem).

    I.