PracaGrupypl.praca.dyskusje › mowi sie ze pracownicy nie maja umiejetnosci...

  • 1. Data: 2007-10-17 21:29:45
    Temat: mowi sie ze pracownicy nie maja umiejetnosci...
    Od: Marek M <m...@d...home.pl>

    Witam,

    Mowi sie ze polacy nie potrafia pracowac, ze zle pracuja, malo wydajnie.
    Traf chcial ze znalazlem takie ogloszenie.
    http://www.usc.gov.pl/pls/public/app.OGL_EO_NEW?job=
    Pokaz&id_o=73844

    Zobaczcie i powiedzcie jak nie zalamac sie po takich ogloszeniach...
    Sam ucieklem z budzetowki gdzie dawali mi 1200 a robilem duzo rzeczy, a ze
    coraz wiecej chcieli to pokazalem im palec srodkowy.

  • 2. Data: 2007-10-17 21:37:56
    Temat: Re: mowi sie ze pracownicy nie maja umiejetnosci...
    Od: Any User <u...@a...pl>

> [...]
    > Sam ucieklem z budzetowki gdzie dawali mi 1200 a robilem duzo rzeczy, a ze
    > coraz wiecej chcieli to pokazalem im palec srodkowy.

    Eee, a co z tym ogłoszeniem jest nie tak?

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 3. Data: 2007-10-17 21:44:48
    Od: "gardziej" <b...@b...pl>

> [...]

    > Sam ucieklem z budzetowki gdzie dawali mi 1200 a robilem duzo rzeczy, a ze
    > coraz wiecej chcieli to pokazalem im palec srodkowy.

    z mojego podworka, jakies 50 komputerow w sieci:
    http://www.bip.powiatsulecinski.pl/subcontent.php?cm
    s_id=1049
    rozmowy nt. placy zaczynaja sie od najnizszej krajowej...

  • 4. Data: 2007-10-17 22:26:09
    Od: Marek <m...@d...home.pl>

    Dnia Wed, 17 Oct 2007 23:44:48 +0200, gardziej napisał(a):

> [...]
    s_id=1049
    > rozmowy nt. placy zaczynaja sie od najnizszej krajowej...

    tu nie ma c++ ;)
    placa gowno, dostana gowno, bedzie gowno, czy bagno, czy kacz...dobra
    powstrzymam sie bo zaraz beda mnie sadzic

  • 5. Data: 2007-10-18 06:47:18
    Od: chester <c...@p...gazeta.pl>

    Marek M pisze:
> [...]
    > Sam ucieklem z budzetowki gdzie dawali mi 1200 a robilem duzo rzeczy, a ze
    > coraz wiecej chcieli to pokazalem im palec srodkowy.

    Ogłoszenie dość ok. Znam niejednego admina, który naprawdę spełnia te
    wymagania (znajomość ma w każdym punkcie, a biegłość to już tylko w
    paru), w końcu można mieć nienajgorsze pojęcie o administracji Windowsem
    specjalizując się w Linuksie i vice versa, a umiejętność algorytmicznego
    myślenia (a co za tym idzie programowania) to nie jest nie-wiadomo-co
    dla inteligentnego absolwenta informatyki. W końcu analiza cudzego kodu
    tudzież pisanie sobie podręcznych skryptów to też jest jedna z
    podstawowych umiejętności.
    A o kasie nic nie napisali. Tak więc ogłoszenie jest ok. A kasę się
    negocjuje i jak nie pasuje, to się pracy nie podejmuje. Bezrobocia w tej
    branży nie ma, co więc w tym złego że ktoś dał ogłoszenie?

    chester

  • 6. Data: 2007-10-18 06:50:38
    Od: glos <g...@p...onet.pl>

    On 18 Pa , 08:47, chester <c...@p...gazeta.pl> wrote:

> [...]
    > paru), w ko cu mo na mie nienajgorsze poj cie o administracji Windowsem
    > specjalizuj c si w Linuksie i vice versa, a umiej tno algorytmicznego
    > my lenia (a co za tym idzie programowania) to nie jest nie-wiadomo-co
    > dla inteligentnego absolwenta informatyki. W ko cu analiza cudzego kodu
    > tudzie pisanie sobie podr cznych skryptów to te jest jedna z
    > podstawowych umiej tno ci.
    > A o kasie nic nie napisali. Tak wi c og oszenie jest ok. A kas si
    > negocjuje i jak nie pasuje, to si pracy nie podejmuje. Bezrobocia w tej
    > bran y nie ma, co wi c w tym z ego e kto da og oszenie?

    w budzetowce nie da sie negocjowac kasy. Masz kategorie zaszeregowan z
    wymaganiami formalnymi i widelkami plac.

    --

    Pozdrawiam,

    glos

  • 7. Data: 2007-10-18 08:45:03
    Od: "Jackare" <jacek[kropka]leszczuk@interia_usun_to.pl>

    w budzetowce nie da sie negocjowac kasy. Masz kategorie zaszeregowan z
    wymaganiami formalnymi i widelkami plac.

    Chyba nie do konca. Przejrzyj sobie ogloszenia Policji dla informatyków.
    Stanowiska "podstawowe" maja place z siatki - zreszta smiesznie niskie typu
    1462,37 brutto.
    Stanowiska sepcjalistyczne / wyzsze/samodzielne maja podana informacje "do
    uzgodnienia" co wg mnie nalezy odbierac jako "do negocjacji".
    --
    Jackare

  • 8. Data: 2007-10-18 09:08:55
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Wed, 17 Oct 2007 23:50:38 -0700, glos wrote:

    > w budzetowce nie da sie negocjowac kasy. Masz kategorie zaszeregowan z
    > wymaganiami formalnymi i widelkami plac.

    a nie mozna tego zamienić na fakture ?

    --
    futszaK
    0601061867

  • 9. Data: 2007-10-18 09:09:26
    Od: "zasiu" <z...@w...to.gower.peel>

> [...]
    > Sam ucieklem z budzetowki gdzie dawali mi 1200 a robilem duzo rzeczy, a ze
    > coraz wiecej chcieli to pokazalem im palec srodkowy.

    Wymagania powinien spelniac kazdy statystyczny absolwent informatyki choc
    troche zainteresowany tym, co studiowal. Wiec o co chodzi?

    pozdr
    sz

  • 10. Data: 2007-10-18 09:14:17
    Od: chester <c...@p...gazeta.pl>

    futszaK pisze:

    > a nie mozna tego zamienić na fakture ?

    A przetarg? Tu masz pracownika a nie firme

    chester