PracaGrupypl.praca.dyskusje › wizytowka - bez firmy

  • 1. Data: 2007-10-18 10:54:58
    Temat: wizytowka - bez firmy
    Od: Marek <m...@d...home.pl>

    Witam,

    Chce sobie zrobic wizytowke na osobe, która zawierałaby jedynie:
    - imie i nazwisko
    - telefon kom
    - obszar działalności w jednej linii, np usługi informatyczne
    - miasto
    - e-mail
    - ID jakiegos komunikatora - GG, Skype, MSN
    - ale bez podawania ulicy i adresu

    Na chwilę obecną nie mam działalności gospodarczej. Taka wizytóka byłaby na
    razie po to aby "w razie problemów, czy zainteresowania" ktoś kto dostał ją
    sięgnął po telefon :)
    Taki inny sposób zdobywania klientów. Chyba rozumiecie o co chodzi. Na
    początku rozliczałbym się wg umowy zlecenia i umowy o dzieło (czyli tak jak
    teraz), a jak zobacze że ktoś bardziej zainteresowany, czyli dalszą stałą
    współpracą, wówczas zakładam DG.

    No ale pytanie dotyczy wizytówki. Jak uważacie, nie będzie głupio wyglądała
    ? Oczywiście nie drukowałbym na domowym sprzęcie, tylko zlecił wykonanie
    jakiejś firmie, z jakims rysuneczkiem i odrobina koloru na dobrym papierze.

    --
    Systems administration, maintenance, programming and consulting.
    http://www.freelancer-it.org

  • 2. Data: 2007-10-18 11:48:54
    Temat: Re: wizytowka - bez firmy
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Thu, 18 Oct 2007 12:54:58 +0200, Marek <m...@d...home.pl> wrote:

    >No ale pytanie dotyczy wizytówki. Jak uważacie, nie będzie głupio wyglądała?

    Nie, dlaczego? Wizytówka jest tylko opisem. Jesteś freelancerem, taką
    chcesz sobie zrobić wizytówkę, co w tym głupiego?

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 3. Data: 2007-10-18 13:46:46
    Od: Marek <m...@d...home.pl>

    Dnia Thu, 18 Oct 2007 13:48:54 +0200, Maciej Bojko napisał(a):

    > Nie, dlaczego? Wizytówka jest tylko opisem. Jesteś freelancerem, taką
    > chcesz sobie zrobić wizytówkę, co w tym głupiego?

    moze i masz racje.
    W takim razie ide szukac jakies dobrej firmy, co by toto wydrukowala i
    zaprojektowala, bo bylem w dwoch - niby porzadnych firmach ale reklamowali
    sie tylko tym ze "nigdzie nie ma taniej" :)

  • 4. Data: 2007-10-19 11:41:33
    Od: "fotografik online" <f...@g...com>

    Użytkownik "Marek" <m...@d...home.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zaprojektowala, bo bylem w dwoch - niby porzadnych firmach ale reklamowali
    > sie tylko tym ze "nigdzie nie ma taniej" :)

    moge Ci zaprojektowac wizytówke gratis, jesli podasz czym chcesz sie
    zajmować, pod warunkiem, ze zgodzisz sie na jej umieszzcenie na mojjej
    stronie.
    RP
    --
    www.zdjecia-do-dokumentow-online.prv.pl
    konto 61194010765407536800000000

  • 5. Data: 2007-10-23 22:14:41
    Od: "Waldek M." <w...@l...localdomain>

    O czasie 2007-10-19 13:41, taki ktos jak fotografik online napisac raczyl:

    > moge Ci zaprojektowac wizytówke gratis, jesli podasz czym chcesz sie
    > zajmować, pod warunkiem, ze zgodzisz sie na jej umieszzcenie na mojjej
    > stronie.

    Jeśli jakość wizytówki jest zbliżona jakości zdjęć na tej stronie,
    to gorąco odradzałbym założycielowi wątku skorzystanie z tej oferty.

    Pozdrawiam
    Waldek

  • 6. Data: 2007-10-24 05:30:13
    Od: Aligator <d...@w...pl>

    Zawsze mozesz miec wizytów a' la JAN WINNICKI.