PracaGrupypl.praca.dyskusjemoderowanie ppo › Re: moderowanie ppo
    From: "Immona" <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: moderowanie ppo
    Date: Wed, 22 Sep 2004 18:28:09 +0200
    <cgffd6$1jn$1@korweta.task.gda.pl> <cgfgkt$4j2$1@news.onet.pl>
    <cgfma2$b5g$1@inews.gazeta.pl> <cgftnn$9uc$1@news.onet.pl>
    <v...@4...com>
    <opsc9dg7q84iukdk@krzysztofc>
    <l...@4...com>
    <qmWWc.23667$k4.459330@news1.nokia.com> <cghee8$kg9$1@news.onet.pl>
    <n...@4...com> <cigpad$108$1@news.onet.pl>
    <opseirn8ms4iukdk@krzysztofc> <cih6ee$bc$1@news.onet.pl>
    <opseitilpk4iukdk@krzysztofc> <cihb0v$adt$1@news.onet.pl>
    <cikdco$14g$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <s...@d...maczewski.dyndns.org>

    "Pawel Kender Maczewski" <p...@o...pl> wrote in message
    news:slrncl32tv.4nf.pawelma@dziubiak.maczewski.dyndn
    s.org...

    > [...]
    >
    > Na ppo powinny byc oferty.
    > Informacje o rekrutacji można z powodzeniem zamieszczać na ppd. I byłoby
    > ok... i webmasterzy by sie dowiedzieli...

    Widac ktos sobie wzial do serca, ze na grupy wysyla sie tresci zgodne z
    nazwami grup, a w szczegolnosci ogloszenia tylko na grupy ogloszeniowe :)
    Nic sie nie stalo,a blad byl ewidentnie wysylajacego, zas webmasterzy i tak
    sie dowiedzieli. Sadze jednak, ze forma samego linka do strony, na ktorej
    jest oferta, z krotkim opisem w poscie: lokalizacja/zawod/forma
    zatrudnienia, bez pelnej oferty, moglaby byc przepuszczana. Nie kazdemu sie
    chce przeformulowywac ogloszenie wg regul ppo. A sytuacja jest w Polsce
    taka, ze pracodawcom szukajacym pracownikow zycie powinnismy raczej ulatwiac
    niz utrudniac.

    > No, ale to było ogłoszenie. Pewnie do tego spełniało wymogi...

    Pewnie tak. Albo moderacja kilka lat temu byla lagodniejsza niz teraz. :)
    Chyba znajde to ogloszenie w googlu i sprawdze...

    > Rany, ja sam dawałem w sumie kilka ogłoszeń na ppo. FAQ nie czytałem.
    > Wystarczy przejrzeć troche ogłoszeń, żeby załapać, w czym rzecz i jak
    > powinno być napisane ogłoszenie zeby przeszło.
    > Więcej pracy wymaga zamieszczenie ogłoszenia w portalu lub w gazecie...

    Ppo jest w cenie. Znam co najmniej dwie firmy korzystajace z ppo i wiem, ze
    jak ktos odpowiada "W odpowiedzi na ogloszenie z pl.praca.oferowana", a nie
    "w odpowiedzi na ogloszenie w gazecie", to ma plusa na wstepie za to, ze
    szuka na Internecie i wie, gdzie szukac.

    Ja bym zrobila (tego wniosku prosze nie traktowac powaznie, to tylko
    marzenie o niebieskich migdalach) osobna grupe pl.praca.oferowana.handlowcy
    i nie wpuszczala na ppo tych szukajacych przedstawicieli handlowych :)

    I.