PracaGrupypl.praca.dyskusje › jakie papiery trzeba odebrac z bylej pracy

  • 1. Data: 2007-01-03 23:21:59
    Temat: jakie papiery trzeba odebrac z bylej pracy
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    witam,

    skonczylem wlasnie prace etatowa - jakie dokumenty i papiery musze
    zabrac z bylej pracy?

    pozdarwiam
    Cyb

  • 2. Data: 2007-01-03 23:24:57
    Temat: Re: jakie papiery trzeba odebrac z bylej pracy
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2007-01-04 00:21, Cyb napisał(a):

    > skonczylem wlasnie prace etatowa - jakie dokumenty i papiery musze
    > zabrac z bylej pracy?

    Z dokumentów proponuję listę klientów i jakieś kwity na temat machlojek
    zarządu. Z papierów papier do drukarki. :D

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 3. Data: 2007-01-03 23:37:19
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomosci news:hieop2ldu698v81th33jnj08s1ndk41vgr@4ax.com Cyb
    <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl> pisze:

    > skonczylem wlasnie prace etatowa - jakie dokumenty i papiery musze
    > zabrac z bylej pracy?
    - swiadectwo pracy (sprawdz poprawnosc),
    - wszystkie papiery stanowiace Twoja wlasnosc (jesli zlozyles oryginaly; w
    tym zaswiadczenia, certyfikaty itp. wystawione na Twoje nazwisko),
    - nalezne Ci banknoty stanowiace srodki platnicze w RP.

    Moze cos zapomnialem ale to trudno - pózna pora.

    Jotte

  • 4. Data: 2007-01-04 12:16:59
    Od: "Marcin" <l...@o...pl>

    Uzytkownik "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> napisal w wiadomosci
> [...]
    > - nalezne Ci banknoty stanowiace srodki platnicze w RP.
    >
    > Moze cos zapomnialem ale to trudno - pózna pora.

    - wszelkie imienne certyfikaty i zaswiadczenia o ukonczeniu kursów...

    Serdeczne pozdrowienia
    Marcin

  • 5. Data: 2007-01-04 12:23:51
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:enir79$osq$1@pippin.nask.net.pl Marcin <l...@o...pl>
    pisze:

    > - wszelkie imienne certyfikaty i zaswiadczenia o ukonczeniu kursów...
    To akurat przecież podałem. ;)

    Jotte

  • 6. Data: 2007-01-05 06:42:46
    Od: CanoE <c...@n...lubie.spamu.org>

> [...]
    >- nalezne Ci banknoty stanowiace srodki platnicze w RP.
    >
    >Moze cos zapomnialem ale to trudno - pózna pora.

    to jeszcze PIT i RMUA by bylo dobrze ;)

    CanoE
    Time is on my side