PracaGrupypl.praca.dyskusje › loteria wizowa USA

  • 11. Data: 2002-10-06 17:10:32
    Temat: Re: loteria wizowa USA
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <anppu8$5r1$1@info.cyf-kr.edu.pl> aga napisał(a):
    > szanse są.
    > kurs
    > statek
    > robić
    >
    > Co do zdjecia to ma byc miedzy 37a 50mm. Zgadza sie? A jezeli moje zdjecie
    > ma 35 mm to odpada? Czy te 2 mm moga zawazyc?:)

    Proponuję, abyś spróbowała. Wysyłaj przez kolejne 40 lat zgłoszenia ze zdjeciem
    tych rozmiarów i jeśli Cię nie wylosują, to z pewnym prawdopodobnieństwem możesz
    podejrzewać, że to zauważają. ;)

    A tak na serio - skąd mam wiedzieć? Jest wymóg 37-50, więc idź zrób takie i nie
    kombinuj.
    --
    Samotnik
    Zapisz się na listę 'Radio z Twarzą' - codziennie świeże nowinki z

  • 12. Data: 2002-10-06 17:18:46
    Od: "aga" <a...@i...pl>

    > A tak na serio - skąd mam wiedzieć? Jest wymóg 37-50, więc idź zrób takie
    i nie
    > kombinuj.

    35mm akurat mam:) jeszcze jedno pytanie i przestane dreczyc:), twarz na tym
    zdjeciu ma byc bezposrednio skierowana na aparat czyli odpadaja wszelkie
    zdjecia z lewym profilem, lub z glowa skrecona troche w bok??:) dobrze ze
    nie ma wymogow co do odslonietych uszu:)
    Aga

  • 13. Data: 2002-10-06 17:19:12
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <anpr61$aul$1@info.cyf-kr.edu.pl> aga napisał(a):
> [...]
    > zdjecia z lewym profilem, lub z glowa skrecona troche w bok??:) dobrze ze
    > nie ma wymogow co do odslonietych uszu:)

    Wiesz, zawsze mnie zastanawiało, dlaczego ludzie mając wyraźnie napisane, że coś
    ma być koniecznie niebieskie i żadne inne, to się pytają, czy może być zielone.

  • 14. Data: 2002-10-06 18:25:33
    Od: "rem" <r...@g...pl>

    Bzdura, są teraz dwa rodzaje przesyłek: priorytetowe i ekonomiczne. Jest
    również dopłata lotnicza do przesyłki listowej, więc wysyłasz przesyłką
    ekonomiczną + dopłata lotnicza i masz pewność, że list doleci, a nie
    zatonie.........

    .

  • 15. Data: 2002-10-06 18:37:15
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <anpv6s$a41$1@foka.acn.pl> rem napisał(a):
    > Bzdura, są teraz dwa rodzaje przesyłek: priorytetowe i ekonomiczne.

    Jaka bzdura, przecież sam piszesz, że nie ma lotniczej. Nazwa nie ma wspólnego z
    formą transportu - oczywiście, że szybsze listy lecą samolotem, przecież takiej
    priorytetowej koperty nie przeteleportują na inny kontynent, prawda?

    > Jest również dopłata lotnicza do przesyłki listowej, więc wysyłasz przesyłką
    > ekonomiczną + dopłata lotnicza i masz pewność, że list doleci, a nie
    > zatonie.........

    Wszystko pięknie, tylko oni tam w USA wyraźnie deklarują, że to ma być poczta
    zwykła, cokolwiek to znaczy. Zapewne chodzi im o to, aby całe przedsięwzięcie nie
    wymagało zachodu z kwitowaniem czegoś itd., ale pamiętaj, że oni dążą do
    wstępnego ograniczenia liczby podań do wklepania w komputery (zdajesz sobie
    sprawę, co to znaczy wprowadzić kilka milionów podań???), więc uwalają za każdą
    duperelę - za dużą kopertę, za złe zdjęcie, za przypięcie tego zdjęcia spinaczem,
    za znaki diakrytyczne w podaniu, za brak napisania na kopercie dwa razy 'POLAND'
    i tak dalej i tak dalej. Równie dobrze mogą uwalać, jeśli na kopercie poczta
    przyklei znaczek 'priority' albo 'express' albo cokolwiek innego, bo to nie
    będzie przesyłka zwykła.

    P.S. Pisze się pod cytatem i wycina z niego niepotrzebne rzeczy.

  • 16. Data: 2002-10-06 19:03:10
    Od: "Ari" <w...@s...pl>

    "Zgłoszenie należy wysłać pocztą zwykłą lub lotniczą na adres odpowiedni dla
    regionu, w którym leży kraj
    pochodzenia osoby ubiegającej się o wizę. Zgłoszenia wysłane pocztą
    ekspresową, poleconą, priorytetową,
    kurierską, faksem, doręczane osobiście lub przez posłańca, albo w
    jakikolwiek inny sposób wymagający
    potwierdzenia odbioru lub szczególnego traktowania nie będą rozpatrywane."

  • 17. Data: 2002-10-06 20:20:37
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    Życzę wszystkim powodzenia na loterii, mój list już idzie ;-)))

    Pozdrawiam
    Wrangler

  • 18. Data: 2002-10-06 20:46:36
    Od: "Real Immigrant" <r...@y...com>

    Lotniczym idzie jakies 10 dni.

    Real Immigrant

    .

  • 19. Data: 2002-10-06 20:49:52
    Od: "Real Immigrant" <r...@y...com>

    .
> [...]
    przedsięwzięcie nie
    > wymagało zachodu z kwitowaniem czegoś itd., ale pamiętaj, że oni dążą do

    Chodzi im o to, zeby wysylac podania First-Class Mail. Poczta lotnicza z
    Polski nie wymaga pokwitowania.

    Real Immigrant

  • 20. Data: 2002-10-06 20:52:56
    Od: "Real Immigrant" <r...@y...com>

    Zobacz tutaj: http://csgcon.com/gc

    Wpisujesz dane i drukujesz aplikacje za free.

    Real Immigrant