PracaGrupypl.praca.dyskusje › loteria wizowa USA

  • 1. Data: 2002-10-06 15:48:25
    Temat: loteria wizowa USA
    Od: "aga" <a...@i...pl>

    Wiecie moze gdzie znalezc gotowe formularze, które trzeba wypełnic, aby
    starac sie o zielona karte? Mozna je sciagnac z internetu czy trzeba je
    uzyskac w ambasadzie?
    Aga

  • 2. Data: 2002-10-06 15:49:57
    Temat: Re: loteria wizowa USA
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <anplst$gvc$1@info.cyf-kr.edu.pl> aga napisał(a):
    > Wiecie moze gdzie znalezc gotowe formularze, które trzeba wypełnic, aby
    > starac sie o zielona karte? Mozna je sciagnac z internetu czy trzeba je
    > uzyskac w ambasadzie?

    Możesz napisać na kartce z zeszytu na kolanie. Wszystko jest na stronie, do
    której URL wielokrotnie był już tutaj podany, zadaj sobie trochę trudu i
    poszukaj. A poza tym dzięki naszej wspaniałej Poczcie Polskiej już masz słabe
    szanse zdążyć, chyba, że na dniach wyślesz i będziesz miała szczęście akurat
    utrafić w dzień wypłynięcia statku.
    --
    Samotnik
    Zapisz się na listę 'Radio z Twarzą' - codziennie świeże nowinki z

  • 3. Data: 2002-10-06 16:06:32
    Od: "aga" <a...@i...pl>

    Dzieki, juz znalazlam:) Ile niby twoim zdaniem bedzie szedl zwykly list?
    Miesiac?
    Aga
    .

  • 4. Data: 2002-10-06 16:21:50
    Od: "Ari" <w...@s...pl>

    > Dzieki, juz znalazlam:) Ile niby twoim zdaniem bedzie szedl zwykly list?
    > Miesiac?

    koresponduje ze znajomym tradycyjna poczta.
    czas: dwa do trzech tygodni

  • 5. Data: 2002-10-06 16:25:06
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <anpmuj$lci$1@info.cyf-kr.edu.pl> aga napisał(a):
    > Dzieki, juz znalazlam:) Ile niby twoim zdaniem bedzie szedl zwykly list?
    > Miesiac?

    Ludzie opowiadają o rekordach do USA rzędu jedenastu dni, więc pewne szanse są.
    Na wrocławskiej poczcie głównej miła pani poinformowała mnie, że rozsądnym
    minimum jest trzy tygodnie, ale wszystko zależy od tego, jak trafisz na kurs
    statku. Jeśli akurat po wypłynięciu, to czekasz kilka dni na następny. Sam statek
    do USA płynie 9-12 dni z tego co pamiętam. A zatem szybciutko biegnij robić
    zdjęcie i trzymaj kciuki. ;)

  • 6. Data: 2002-10-06 16:29:35
    Od: "Ari" <w...@s...pl>

> [...]
    statek
    > do USA płynie 9-12 dni z tego co pamiętam. A zatem szybciutko biegnij

    a poczta lotnicza?sciema?
    A.

  • 7. Data: 2002-10-06 16:55:15
    Od: "rem" <r...@g...pl>

    Dokładnie to ściema, jest napisane jak wól, że można wysłać pocztą lotniczą.
    Ile będzie to trwało??? Na pewno zdąży przed 6 listopada. Więc do
    dzieła......!!!

    rem

  • 8. Data: 2002-10-06 16:55:52
    Od: c...@p...onet.pl

    > Wiecie moze gdzie znalezc gotowe formularze, które trzeba wypełnic, aby
    > starac sie o zielona karte? Mozna je sciagnac z internetu czy trzeba je
    > uzyskac w ambasadzie?
    > Aga

    Witam!

    Osoby zainteresowane loteria wizowa USA- zielona karta, zapraszam na strone
    www.kn.zielonakarta.pl gdzie znajdziecie informacje na ww temat jak i
    formularz zgloszeniowny

  • 9. Data: 2002-10-06 16:57:30
    Od: "aga" <a...@i...pl>

> [...]
    statek
    > do USA płynie 9-12 dni z tego co pamiętam. A zatem szybciutko biegnij

    Co do zdjecia to ma byc miedzy 37a 50mm. Zgadza sie? A jezeli moje zdjecie
    ma 35 mm to odpada? Czy te 2 mm moga zawazyc?:)
    Aga

  • 10. Data: 2002-10-06 17:08:41
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <anpocv$jmd$1@news.tpi.pl> Ari napisał(a):

    > szanse są.
    > kurs
    > statek
    > robić
    >
    > a poczta lotnicza?sciema?

    Tyle razy tu już pisano, że NIE MA JUŻ POCZTY LOTNICZEJ!