PracaGrupypl.praca.dyskusje › działalność gos.

  • 1. Data: 2002-10-06 12:13:45
    Temat: działalność gos.
    Od: "Whili" <m...@p...fm>

    mam kolejne pytanko
    czy w ZUS-ie i US istnieją komórki które doradzą i wyjaśnią sposoby
    wypełniania druków, rozliczania, itp. spraw.

  • 2. Data: 2002-10-06 13:06:53
    Temat: Re: działalno?ć gos.
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Sun, 6 Oct 2002 14:13:45 +0200), "Whili"
    <m...@p...fm> był(a) napisał(a):

    >mam kolejne pytanko
    >czy w ZUS-ie i US istnieją komórki które doradzą i wyjaśnią sposoby
    >wypełniania druków, rozliczania, itp. spraw.

    Raczej nie. Owszem, czasami pracownicy doradzają. Ale generalnie
    informacja w tych instytucjach jest taka sobie.

    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

    ,,Zerwanie plomb grozi utratą gwarancji'' (c) gwarancja
    ,,A juz forma grozby w warunkach gwarancji, to ewenement'' (c) Expert

  • 3. Data: 2002-10-06 14:09:48
    Temat: Re: działalność gos.
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    > czy w ZUS-ie i US istnieją komórki które doradzą i wyjaśnią sposoby
    > wypełniania druków, rozliczania, itp. spraw.

    co do zasady to nie, ale _milego_ (bynajmniej nie mam tu na mysli zadnej
    formy lapownictwa!!!) petenta ( :) ), moga potraktowac milo w miare
    posiadania chwili czasu, wyjatkowo dobrego (c?)humoru itd.
    Najwazniejsze to trafic w dobrym momencie i nie zaczynac od pyskowania,
    nawet jesli masz racje. Moze lepiej wybrac lepszy termin (dni tuz
    przed terminami rozliczania PIT-4 [20ty?] / VAT-7 [25ty?] to napewno
    zly moment ;-))

    Trzeba zrozumiec i tych ludzi - pracuja w _instytucjach_ nie lubianych
    i ta nagatywna opinia o _instytucji_ czesto jest przez klientow na nich
    przenoszona - to nic milego. A warunki pracy maja zwykle uragajace
    wszelkim normom (w klicie 4-5m2 3 rozpadajace sie biurka i
    miliony akt) - jakby tak bylo w firmie prywatnej to jakas kontrola z PIP
    puscilaby z torbami wlasciciela... [w kazdym razie tak bylo z 1 US w Lublinie,
    ktory czasto swojego czasu odwiedzalem, zwykle zalatwialem to co mialem
    do zalatwienia (manadty karno-skarbowe :))) ale na minimalna dostepna kwote)].

    Slowem da sie uzyskac tam pomoc, ale nie nalezy sie zrazac ani zloscic jesli
    jeden konkretny pracownik Cie pogoni...

    pozdrawiam

    romekk

    --
    http://naked.one.pl/~romek

  • 4. Data: 2002-10-06 15:04:24
    Od: "KingaKa" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Whili" <m...@p...fm> napisał w wiadomości
    > mam kolejne pytanko
    > czy w ZUS-ie i US istnieją komórki które doradzą i wyjaśnią sposoby
    > wypełniania druków, rozliczania, itp. spraw.

    Zgłoś sie lepiej do jakiegos sprawdzonego biura podatkowego,zapłacisz parę
    złotych na początek ale wszystko Ci dokładnie wyjaśnią.