PracaGrupypl.praca.dyskusje › zgłoszenie niepracującej żony do ZUS

  • 1. Data: 2002-10-06 10:40:34
    Temat: zgłoszenie niepracującej żony do ZUS
    Od: "Piotr W." <p...@s...interia.pl>

    Zgłosiłem w moim zakładzie pracy niepracującą żonę do ubezpieczenia.
    Czy poświadczenie tego faktu odbywa się w jej książeczce ubezpieczeniowej?

    Czy nie przeszkadza fakt, że książeczka wystawiona jest jeszcze na jej
    panieńskie nazwisko?

    Pozdrawiam,
    Piotr

  • 2. Data: 2002-10-06 15:07:46
    Temat: Re: zgłoszenie niepracującej żony do ZUS
    Od: "KingaKa" <k...@o...pl>

    > Zgłosiłem w moim zakładzie pracy niepracującą żonę do ubezpieczenia.
    > Czy poświadczenie tego faktu odbywa się w jej książeczce ubezpieczeniowej?

    Powinieneś wyrobić rodzinną książeczkę zdrowia/dla członków rodziny/.
    Spytaj w swoim zakł.pracy.

  • 3. Data: 2002-10-06 15:29:39
    Od: "pwr" <p...@s...interia.pl>

    Użytkownik "KingaKa" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Powinieneś wyrobić rodzinną książeczkę zdrowia/dla członków rodziny/.
    > Spytaj w swoim zakł.pracy.

    Dziękuję