PracaGrupypl.praca.dyskusje › leszek i górnicy

  • 11. Data: 2003-08-07 16:33:52
    Temat: Re: leszek i górnicy
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    Michał Gancarski <w...@e...org.pl> napisał(a):

    > Użytkownik " leszek" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > odsyłasz.

    > Nina) -
    > łapię.

    > Po co? Użyj googla. Hasła: mikroekonomia, makroekonomia, cena itd.

    Widzę, że to jednak ciebie zamuliło. Chodzi mi o to, czy wzmiankowe poglądy
    są domniemywanymi poglądami moimi, twoimi względnie poglądami kogokolwiek
    innego, oraz czy ewnetualny posiadacz tych poglądów przykłada do nich
    kryterium prawdy czy fałszu i tak w ogóle, o ci chodzi - w szczególności
    jaki jest związek pomiędzy tytułem tego wątku, a treścią.

  • 12. Data: 2003-08-07 18:39:22
    Od: "Michał Gancarski" <w...@e...org.pl>

> [...]
    > kryterium prawdy czy fałszu i tak w ogóle, o ci chodzi - w szczególności
    > jaki jest związek pomiędzy tytułem tego wątku, a treścią.

    Są to moje twierdzenia oparte na danej mi wiedzy ekonomicznej, falsyfikujące
    to, co sam napisałeś (twierdząc na przykład, że cena odzwierciedla koszty).
    Reszta bez zmian: googlaj.

    --
    ++ Michał Gancarski ++
    ++ w...@e...org.pl ++