PracaGrupypl.praca.dyskusje › no i sie zdziwilem

  • 1. Data: 2003-08-06 18:20:37
    Temat: no i sie zdziwilem
    Od: "Maciej_NT" <m...@n...interia.pl>

    Mialem dzisiaj rozmowe w sprawie pracy (Administrator sieci)
    no i sie zdziwilem - bo to pracodawca mi powiedzial ile bede zarabial
    nie pytajac sie jaka pensje sobie wyobrazam......
    ...... no i najlepsze jest to ze wyobrazalem sobie mniej a dostalem okolo 2
    razy wiecej
    ...... no i ....wzialem te robote ;-))
    /me jest happy !!!

    pozdrowienia dla wszystkich szukajacych pracy
    pracodawca odpowiedzial mi po 4 miesiacach od momentu wyslania CV i LM
    he he he

    --
    Maciej_NT
    m...@n...interia.pl

  • 2. Data: 2003-08-06 18:43:17
    Temat: Re: no i sie zdziwilem
    Od: "Katarzyna" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > ...... no i ....wzialem te robote ;-))
    > /me jest happy !!!
    >
    > pozdrowienia dla wszystkich szukajacych pracy

    Gratulacje!!!

    Pozdrawiam
    Katarzyna - wciaz szukajaca

  • 3. Data: 2003-08-06 19:00:03
    Od: "gromax" <g...@g...pl>

    mi też się dziś udało sfinalizować rozmowy.
    Nadchodzi przyjemniejszy okres- wykazania się i co najważniejsze robienia
    tego co się lubi :).

    pozdrawiam

    Użytkownik "Maciej_NT" <m...@n...interia.pl> napisał w
    wiadomości news:bgrh0g$a9v$1@nemesis.news.tpi.pl...

  • 4. Data: 2003-08-07 08:32:19
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Maciej_NT napisał:

    > pozdrowienia dla wszystkich szukajacych pracy
    > pracodawca odpowiedzial mi po 4 miesiacach od momentu wyslania CV i LM
    > he he he

    Zabójczy refleks, ale z happy end'em.

    Pozdrawiam
    Flyer

  • 5. Data: 2003-08-07 10:01:38
    Od: Al <a...@t...pl>

    Maciej_NT wrote:

> [...]
    > nie pytajac sie jaka pensje sobie wyobrazam......
    > ...... no i najlepsze jest to ze wyobrazalem sobie mniej a dostalem okolo

    Tzn. ile ? Pytam z ciekawosci, moze byc na priv.

  • 6. Data: 2003-08-08 10:45:44
    Od: "Ijon" <i...@b...pl>

    "Maciej_NT" <m...@n...interia.pl> wrote in message

    > ...... no i najlepsze jest to ze wyobrazalem sobie mniej a dostalem okolo
    2
    > razy wiecej

    Rozsadni faceci - trzymaj sie ich (zreszta pewnie o to im chodzilo ... :-)