PracaGrupypl.praca.dyskusje › Co jest nieuzasadniona nieobecnoscia w Urzedzie Pracy.

  • 1. Data: 2003-08-06 16:51:46
    Temat: Co jest nieuzasadniona nieobecnoscia w Urzedzie Pracy.
    Od: "Apap" <a...@m...pl>

    Mam pytanie do doswiadczonych bezrobotnych. Czy ustalony wczesniej wyjazd na
    wakacje moze byc usprawiedliwieniem nieobecnosci w wyznaczonym przez Urzad
    Pracy terminie?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-08-06 17:29:52
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Apap" <a...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    na
    > wakacje moze byc usprawiedliwieniem nieobecnosci w wyznaczonym przez Urzad

    Zwolnienie lekarskie, areszt policyjny, udokumentowany wypadek losowy...?
    Jesli planujesz wyjazd, to mozesz zgloesic to wczesneij i poprosic o
    przelozenie terminu. Po fakcie to raczej kiepsko.

    Hmmm...czy ja ze swojego zasilku place podatki na twoj zasilek?...poplatane
    to jakos:)

    --
    pzdr. Krzysztof

    ## Szczecin - popracowalbym juz sobie gdzies:##
    ##CV## http://kch.spec.pl ##
    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

  • 3. Data: 2003-08-06 20:06:14
    Od: "CLARIS" <c...@w...pl>

> [...]
    na
    > wakacje moze byc usprawiedliwieniem nieobecnosci w wyznaczonym przez Urzad

    idz do PUPu wcześniej, przed terminem. Możliwe, że uda Ci się normalnie
    podpisać listę a jeśli nie to poproś o przełożenie terminu. We Wrocławiu
    można przychodzić kilka dni wcześniej, a ustalona data to tak naprawdę data
    finalna - najpóźniejsza, kiedy trzeba się zgłosić.

    Pozdrawiam
    optymistycznie bo zaprosili mnie na dalsze etapy rozmów :)

    --
    CLARIS /ona/
    c...@w...pl