PracaGrupypl.praca.dyskusje › bat na pracodawcę

  • 1. Data: 2003-08-06 15:20:24
    Temat: bat na pracodawcę
    Od: "andry" <a...@W...onet.pl>

    Witam,
    Najpierw króciutko o mojej historii. Odszedłem z pracy (poroz. stron), bo
    zorientowałem się, że firma (branża ochroniarska) nie płaci ludziom, tzn.
    wypłaca im po 100 zł co parę dni (jakieś zapisy po pieniądze! itp). No i
    właśnie nie rozliczyli się ze mną, widzę, że po prostu unikają płacenia.
    Zdążyłem poobserwować różne praktyki w tej firmie i mam parę niezłych haków
    (jak podwójna rejestracja pracowników, nieprawdziwe umowy o pracę, itp.)
    Jak myślicie, czy instytucje takie jak ZUS, PIP czy skarbówka mogą tak im
    przetrzepać d..., że odechce się tej firmie kręcić? czy warto nagrać sprawę dla
    tych instytucji?

    Andrzej

  • 2. Data: 2003-08-06 15:38:44
    Temat: Re: bat na pracodawcę
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    andry <a...@W...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > Jak myślicie, czy instytucje takie jak ZUS, PIP czy skarbówka mogą tak im
    > przetrzepać d..., że odechce się tej firmie kręcić? czy warto nagrać

    Najpierw wyciągnij to , co ci się należy, a dopiero potem myśl o innych
    sprawach.
    Jak pomylisz kolejność, to zobaczysz guzik z pętelką.

  • 3. Data: 2003-08-06 16:46:11
    Od: "" <s...@W...onet.pl>

> [...]
    > przetrzepać d..., że odechce się tej firmie kręcić? czy warto nagrać sprawę

    Witam
    Z taką firmą którą opisałeś należy bezwzględnie walczyć wszystkimi dostępnymi
    środkami i metaodami, ponieważ są to _ właściciele- cwaniacy, którzy chcą się
    szybko dorobić kosztem pracowników. Popieram to to chcesz zrobić. Czy to
    odniesie skutek to jest całkiem inna para kaloszy. Pozdrawiam.

  • 4. Data: 2003-08-06 18:44:21
    Od: "Makaron von Knedelek" <a...@c...pl>

    Witam w klubie byłych pracowników ochrony
    Dla pocieszenia... ja po 179h pracy dostane 350zl
    i to nadodatek miesiac po zakonczeniu pracy ;)
    Jakos ta branza jest naznaczona złymi pracodawcami

  • 5. Data: 2003-08-06 21:55:04
    Temat: Re: bat na pracodawc
    Od: "Dieter" <t...@p...onet.pl>

    Wiadomo kim sa wlasciciele tego rodzaju firm: ex-zomo, ub i tego rodzaju
    cwaniaki, a wiec czego mozna sie po nich spodziewac.