PracaGrupypl.praca.dyskusje › Informatyk w Warszawie

  • 1. Data: 2003-08-06 13:12:14
    Temat: Informatyk w Warszawie
    Od: "Big Troll" <b...@N...gazeta.pl>

    Witam grupowiczów,

    Zastanawiam się nad poszukiwaniami pracy w stolicy i mam takie niedyskretne
    pytanie:

    Ile może zarobić administrator sieci z kilkuletnim doświadczeniem?

    Przeszukiwałem już grupę (i nie tylko) pod tym kątem, ale nie znalazłem tego
    co mi jest potrzebne.

    Big Troll

  • 2. Data: 2003-08-06 13:17:05
    Temat: Re: Informatyk w Warszawie
    Od: "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl>

    Big Troll <b...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > Ile może zarobić administrator sieci z kilkuletnim doświadczeniem?

    Na jednych grupach jest ile wziac za sklep a tu jest ile mozna zarobic.
    Odpowiedz zawsze taka sama - 1/5 ceny samochodu.

    pzdr
    ki

  • 3. Data: 2003-08-06 13:37:34
    Od: "news.onet.pl" <h...@t...by>

    No niezbyt scislie od 1000zł do 20000zł a dokładniej 1/5 ceny samochodu
    :>>>>

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 4. Data: 2003-08-06 14:42:48
    Od: "Bach" <b...@n...poczta.gazeta.pl>

    http://www.computerworld.pl/praca/naj/

  • 5. Data: 2003-08-07 07:44:05
    Od: "ryjek" <p...@p...onet.pl>

    ja słyszę : na początek 3000 brutto

    zadziwia mnie że jak zwykle w odpowiedziach moich szanownych przedmówców
    brak własnych przemyśleń i faktów

    pozdrawiam