PracaGrupypl.praca.dyskusje › Chorobowe w ciąży

  • 1. Data: 2004-03-31 05:10:25
    Temat: Chorobowe w ciąży
    Od: "Schwester" <j...@c...com>

    Witam.
    Moja żona jest w ciąży i jest już ponad 2 miesiące na zwolnieniu.
    Dostaje chorobowe w wysokości 100%.
    Dziwi mnie jednak, dlaczego w jednym miesiącu chorobowe jest wysokie a w
    drugim niskie?
    Czy nie powinno byc jednakowe?

    Schwester

  • 2. Data: 2004-03-31 05:54:59
    Temat: Re: Chorobowe w ciąży
    Od: "MagdaK." <z...@i...pl>

> [...]
    > Dostaje chorobowe w wysokości 100%.
    > Dziwi mnie jednak, dlaczego w jednym miesiącu chorobowe jest wysokie a w

    Roznica polega na ilosci dni w miesiacu i tak np. w lutym bylo ich tylko 29,
    a w marcu jest 31 wiec defakto o 2 wiecej - wiec i zasilek jest wiekszy.
    Pozdrawiam
    Magda

  • 3. Data: 2004-03-31 07:27:23
    Od: "Schwester" <j...@c...com>

> [...]
    29,
    > a w marcu jest 31 wiec defakto o 2 wiecej - wiec i zasilek jest wiekszy.

    Chyba nie o to chodzi, bo za luty było więcej o jakies 20% niz za marzec

  • 4. Data: 2004-03-31 07:44:24
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    a moze po prostu zwolnienie opiewalo na krotszy okres?, poza tym zapewne do
    tej pory placil pracodawca za pelne miesiaca, a teraz zaczal placic zus,
    ktory placi tylko za okres na jaki ma zwolnienie lekarskie?
    zeby precyzyjnie odpowiedziec trzeba by nieco wiecej informacji....

    pozdr
    Ewa (Krakow)

    *to co powyzej to prywatna opinia o zabarwieniu malo obiektywnym*

  • 5. Data: 2004-03-31 08:36:13
    Od: "waczek" <w...@i...pl>

    Witam,

    Użytkownik "Schwester" <j...@c...com> napisał w
    wiadomości news:c4drtu$g1k$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Chyba nie o to chodzi, bo za luty było więcej o jakies 20% niz za
    marzec

    Być może na pierwszym zwolnieniu lekarskim nie było kodu B (ciąża) i
    wypłacono tylko 80%. Trzeba sprawdzić.
    Chorobowe jest liczone wg liczby dni, więc za luty, marzec i kwiecień
    będą różne kwoty. Pozdrawiam

    wa