PracaGrupypl.praca.dyskusje › koniec umowy a zwolnienie lekarskie.

  • 1. Data: 2009-06-27 09:28:31
    Temat: koniec umowy a zwolnienie lekarskie.
    Od: "marcin." <s...@s...gmail.com>

    Witam,

    Z końcem czerwca kończy się 3-miesięczna umowa o pracę. W piątek 26.06
    otrzymałem zwolnienie lekarskie na dwa tygodnie. Pracodawca będzie chciał
    podpisać kolejną umowę po zakończeniu mojego zwolnienie (13.07). W tym
    momencie pojawia się pytanie: czy w okresie 01.07 - 13.07 przysługuje mi
    jakiś zasiłek chorobowy?

    dziękuje, za info.

    --
    marcin.

  • 2. Data: 2009-06-27 09:56:28
    Temat: Re: koniec umowy a zwolnienie lekarskie.
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    marcin. pisze:
> [...]
    > chciał podpisać kolejną umowę po zakończeniu mojego zwolnienie (13.07).
    > W tym momencie pojawia się pytanie: czy w okresie 01.07 - 13.07

    Tak, ale zostanie wypłacony przez ZUS, w praktyce trochę później niż
    do 10 dnia kolejnego miesiąca.

    --
    Liwiusz