PracaGrupypl.praca.dyskusje › Co byscie zrobili-oferuja mi kandydowanie do firmy w ktorej odrzucilem propozycje pracy?

  • 1. Data: 2009-06-25 21:37:19
    Temat: Co byscie zrobili-oferuja mi kandydowanie do firmy w ktorej odrzucilem propozycje pracy?
    Od: X <m...@g...pl>

    1,5 roku temu odrzuciłem propozycje pracy w pewnej firmie. Ofertą
    zainteresowała mnie firma headhunterska i w tej chwili od tej samej
    firmy headhunterskiej dostałem propozycje kandydowania na inne
    stanowisko w tej samej fimie. Jedynie oddział headhunterski jest w innym
    miescie niz ten ktory mi proponowal kandydowanie 1,5 roku temu. Wyśmiać
    ich czy jak?

  • 2. Data: 2009-06-26 07:53:37
    Od: wloochacz <n...@n...dgbit.pl>

    X pisze:
> [...]
    > stanowisko w tej samej fimie. Jedynie oddział headhunterski jest w innym
    > miescie niz ten ktory mi proponowal kandydowanie 1,5 roku temu. Wyśmiać
    Jakim cudem headhunterzy znajdują takich niezdecydowanych gości jak Ty -
    ja bym ich wyśmiał, za samo nazywanie się headhunter...

    --
    wloochacz