PracaGrupypl.praca.dyskusje › jak zyc na koszt panstwa

  • 1. Data: 2009-06-25 11:02:35
    Temat: jak zyc na koszt panstwa
    Od: "berthold" <b...@p...fm>

    szkoda mi zycie zmarnowac na prace nie nadaje sie do tego
    znacie wiecej sposobow na pieniadze od panstwa orpocz papierow na alkoholizm
    i renty na choroby psychiatryczne
    jak max sume mozna wyciagnac na te dwie potstawy
    czytalem ze alkoholicy niezle siano wyciagaja na swoja chorobe
    czy mozna zrobic zlacz na ahorobe alkoholowa i psychiczna
    odpowiecie

  • 2. Data: 2009-06-25 12:38:45
    Temat: Re: jak zyc na koszt panstwa
    Od: r...@m...com

> [...]
    > czytalem ze alkoholicy niezle siano wyciagaja na swoja chorobe
    > czy mozna zrobic zlacz na ahorobe alkoholowa i psychiczna

    Pójść do więzienia.

    Tam się żyje właśnie na koszt państwa.

  • 3. Data: 2009-06-25 12:48:44
    Od: mihau <m...@g...com>

    On Jun 25, 1:02 pm, "berthold" <b...@p...fm> wrote:

    > czytalem ze alkoholicy niezle siano wyciagaja na swoja chorobe
    > czy mozna zrobic zlacz na ahorobe alkoholowa i psychiczna

    Daj czadu po pijaku, ale mocno. Puść wodze fantazji!
    Jak naprawdę pojedziesz po bandzie, to albo więzienie albo renta
    inwalidzka. Oba wyjścia owocują życiem na koszt państwa.

    Tylko wycyrkluj dobrze. Jak zaszalejesz za słabo, to nie wezmą Cię na
    poważnie i zapłacisz za izbę. Z kolei gdy przesadzisz, państwo
    zafunduje tylko pogrzeb. Ta zabawa wymaga finezji!

    --
    mihau