PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: Brak w ogłoszeniach ofert pracy do sektora budżetowego.

  • 1. Data: 2009-06-27 11:15:57
    Temat: Re: Brak w ogłoszeniach ofert pracy do sektora budżetowego.
    Od: r...@w...pl

    > Ja nie szukałem dla siebie, oferty znalazłem, ale fakt - nie wygodnie
    > się tak szuka, przypomnialo mi sie, że jest też wyszukiwarka i zebrane
    > te ogłoszenia tu:
    > http://ogloszenia.bip.kprm.gov.pl/pls/serwis/app.tes
    tsearch?p_flag=on

    > Chodziło o region.

    Warszawa i wschodnie okolice

  • 2. Data: 2009-06-27 17:51:44
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik <robert_21> napisał:
    tsearch?p_flag=on

    hehe, tak z ciekawości zajrzałem i wyniki wyszukowania: zero:O)

  • 3. Data: 2009-06-28 19:24:22
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "Tomasz Kaczanowski" napisał:
    > Widać nie ma w tym kraju pracy dla ludzi z Twoim wykształceniem
    > (tak nawiązując do klasyka)

    pewnie masz rację, daltego nie szukałem dla siebie, przekombinowałem
    wszystkie opcje wyszukiwania (w hói ich było chuj wie po co?:O) od
    wykształcenia wyższego po podstawowe i tak dalej i nadal zero:O(

  • 4. Data: 2009-06-29 14:18:04
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "pol_cia" napisał:
> [...]

    wiesz, widocznie nie wszyscy są w warszawy?:O)

    > Ja zadalam pytani i oferty sa jedna bardzo ciekawa : mazna skladac
    > papiery do 31 grudnia 2009.Co tam kilka miesiecy...........
    > http://ogloszenia.bip.kprm.gov.pl/pls/serwis/app.tes
    tsearch?
    > p_flag=show&p_ogloszenie=104236&p_insert=09/01/09

    już wszyscy biegniemy na studia weterynarii, tylko pewnie do grudnia wyrobią
    się najwytrwalsi?:O)