PracaGrupypl.praca.dyskusje › koniec okresu probnego - choroba... co i jak?

  • 1. Data: 2004-04-01 22:30:34
    Temat: koniec okresu probnego - choroba... co i jak?
    Od: "Daniel" <t...@w...pl>

    Witam!
    Konczy mi sie okres probny w pewnej firmie. Wiem ze nastepnej umowy juz z
    nimi nie podpisze, czy moge teraz isc do lekarza po jakies zwolnienie (np.
    na 2 tygodnie w celu podreperowania zdrowia - fizycznego i psychicznego).
    Czy dostane jakas kaske za nieobecnosc w tym ostatnim okresie obowiazujacej
    jeszcze umowy kiedy bede na tzw. chorobowym i co z okresem kiedy juz nie
    bedzie mnie obowiazywala umowa, a ja dalej bede na zwolnieniu? Oczywiscie
    firma odprowadzala zus.
    Pozdrawiam
    D.

  • 2. Data: 2004-04-02 02:07:29
    Temat: Re: koniec okresu probnego - choroba... co i jak?
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "Daniel" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > bedzie mnie obowiazywala umowa, a ja dalej bede na zwolnieniu? Oczywiscie

    Oj tam sie bedziesz po lekarzach wloczyl. Szkoda czasu. Ewentualna kase
    dostaniesz smieszna i duzym opoznieniem.

    Lepiej zaczaj sie w ciemnym zaulku i okradaj staruszki. Wyjdzie mniej wiecej
    na to samo.

    Plus to swiadectwo pracy. Dwa tygodnie zatrudnienia w tym 3 dni
    chorobowego... Kocham ogladac takie kwity.

    Nie dosc ze chcesz OKRASC, ludzi z ktorymi _jeszcze_ pracujesz, to
    publicznie pytasz jak, bo jestes za glupi, zeby zrobic to samodzielnie.

    Cienki jestes jak dupa weza.

    szomiz
    --
    Kto pyta nie bladzi?
    Kto pyta ten bladzi z innymi!

  • 3. Data: 2004-04-02 10:00:01
    Od: "Ingrid" <i...@b...pl>

    "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> wrote in message
> [...]
    >
    > Nie dosc ze chcesz OKRASC, ludzi z ktorymi _jeszcze_ pracujesz, to
    > publicznie pytasz jak, bo jestes za glupi, zeby zrobic to samodzielnie.

    Nie zgodzilabym sie... A jak nazwac pracodawce, ktory zatrudnia na okres
    probny, za smieszne pieniadze i jak do tej pory nie przedluzyl z NIKIM
    umowy? On to juz nie okrada?

    Jesli facet pojdzie na zwolnienie, to bedzie mial to w swiadectwie pracy,
    jego wybor.

    Kania

  • 4. Data: 2004-04-02 11:59:35
    Od: "Daniel" <t...@w...pl>

> [...]
    > umowy? On to juz nie okrada?
    >
    > Jesli facet pojdzie na zwolnienie, to bedzie mial to w swiadectwie pracy,

    Jeszcze raz witam i prosze (jezeli ktos siedzi w temacie) o odpowiedz na moj
    poprzedni post....
    Jest to dla mnie bardzo wazne....

    Pozdrawiam
    Daniel

    ps. szomiz - nie bede wdawal sie z Toba w dyskusje bo widze ze nie ma nawet
    sensu, ale i tak pozdrawiam

  • 5. Data: 2004-04-02 12:59:02
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "Ingrid" <i...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Nie zgodzilabym sie... A jak nazwac pracodawce, ktory zatrudnia na okres
    > probny, za smieszne pieniadze i jak do tej pory nie przedluzyl z NIKIM
    > umowy? On to juz nie okrada?

    Z czym bys sie nie zgodzila? Ze ktos chce kogos okrasc? I usiluje wmowic
    sobie i calemu swiatu ze ma do tego prawo?

    Sytuacja wyglada tak, ze:
    1. Do konca umowy chorobowe zaplaci pracodawca. I jak juz kiedys pisalem,
    nie odejmie sobie od ust puszki kawioru, nie pojdzie na tansze dziwki, tylko
    wyplaci to z ogolnie pojetego funduszu plac. Wiec tak na prawde zaplaca za
    to (jeszcze) wspolpracownicy.
    2. Jezeli po takim okresie zatrudnienia nalezy sie chorobowe, to za cala
    reszte zaplace miedzy innymi ja.

    Wredny pracodawca bedzie akurat obciazony najmniej. Dostanie za to kolejny
    argument, zeby finansowo krzywdzic kolejnych kandydatow do pracy.

    To jest swiadome podrzynanie galezi, na ktorej wy wszyscy siedziecie :-P

    Swinia podkladana jest kolejnym nieszczesliwym pracownikowm. A tlumaczenie
    ze szef swinia jest tylko i wylacznie nieporadna proba usprawiedliwienia
    wlasnego zlodziejstwa.

    szomiz
    --
    Kto pyta nie bladzi?
    Kto pyta ten bladzi z innymi!

  • 6. Data: 2004-04-02 14:22:41
    Od: "Ingrid" <i...@b...pl>

> [...]
    > ze szef swinia jest tylko i wylacznie nieporadna proba usprawiedliwienia

    Z takim argumentowaniem ciezko sie nie zgodzic, ale z drugiej strony, jakos
    sobie ten pracownik musi ulzyc :))) przynajmniej na chorobowe pojdzie...

    Mnie, na szczescie, ta podcinana galaz nie dotyczy... wiec sobie
    podyskutowac moge...

    Ina