PracaGrupypl.praca.dyskusje › jak zatrudnic handlowca/posrednika sprzedazy?

  • 1. Data: 2004-04-01 20:26:10
    Temat: jak zatrudnic handlowca/posrednika sprzedazy?
    Od: "Roman Budzowski" <r...@i...pl>

    Witam,
    Prowadze mala firme IT. Posiadamy bardzo dobry (niszowy) produkt, unikatowy
    na rynku polskim - system do obslugi konferencji (www.innotech.pl). Wszystko
    byloby dobrze, gdyby nie fakt, ze nie posiadamy odpowiedniego dzialu
    handlowego. Z racji rozmiaru firmy, nie jestesmy w stanie stworzyc
    normalnego oddzialu w wybranych miastach. Stad tez pomysl, by na poczatek
    zatrudnic przedstawicieli handlowych w Warszawie i Krakowie. Nie mozemy
    (przynajmniej na razie) zaoferowac takiej osobie umowy o prace.
    Najkorzystniejsze dla nas byloby wynagrodzenie od sprzedazy. No i teraz
    pytania:
    - na co zwracaja uwage osoby pracujace jako przedstawiciele handlowi?
    - czy przy takich zalozeniach mamy szanse kogos dobrego znalezc?
    - jaki rodzaj umowy powinnismy zawrzec z taka osoba?
    - czy jest jakis sposob weryfikowania umiejetnosci PH?

    To tyle co mi sie nasunelo. Jezeli cos pominalem, mam nadzieje, ze
    dopowiecie.

    pozdrawiam
    Roman Budzowski

    --
    SysKon - Internetowa Obsluga Konferencji
    http://www.innotech.pl

    Klub Informatyka zaprasza do dyskusji
    www.KlubInformatyka.pl