PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zdalnie RPG na AS/400 ?

  • 1. Data: 2004-04-01 20:22:42
    Temat: Zdalnie RPG na AS/400 ?
    Od: "Reksio" <m...@p...onet.pl>

    Witam.
    Znalazłem takie ogłoszenie w necie. Czy ktoś miał przyjemność świadczyć
    usługi w taki sposób? Na ASie pracowałem, ale jakoś trudna to forma
    współpracy, biorąc pod uwagę ASa i odpowiedzialność za stabilność systemu?

    Pozdrrr... Reksio

  • 2. Data: 2004-04-01 21:59:08
    Temat: Re: Zdalnie RPG na AS/400 ?
    Od: KubaTyszko <k...@l...pl>

    trudna, malo jest ludzi ktorzy to potrafia i firmy przewaznie oferuja
    baaaaardzo dobre zarobki.
    sam sie z tym spotkalem bo mam znajomego headhuntera i wiem ile sie
    meczyl zeby znalezc odpowiednia osobe dla klienta.

  • 3. Data: 2004-04-06 17:47:38
    Od: "Szfir" <u...@w...pl>

    Ciekawy temat mozecie go rozwinac chlopaki ?

    Pozdrawiam Bartek-> Szfir

    Uzytkownik "KubaTyszko" <k...@l...pl> napisal w wiadomosci

  • 4. Data: 2004-04-06 19:11:55
    Od: "Reksio" <m...@p...onet.pl>

    > Ciekawy temat mozecie go rozwinac chlopaki ?

    Hmm... widziałeś kiedyś ASa?

    Reksio.

  • 5. Data: 2004-04-06 20:27:17
    Od: Kasek <k...@f...onet.pl>

    On Tue, 6 Apr 2004 21:11:55 +0200, "Reksio" <m...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Hmm... widziałeś kiedyś ASa?

    hmm, mialem troche ASa, pol roku w wymiarze 1,5h wykladu,
    1,5h laborki / tydzien.

    Programowalem troche w RPG III (dla akademickiej upierdliwosci)
    RPG IV, C++, tworzylem 1 plik fizyczny i 1 ekranowy, oraz troche w
    javie, ale to juz na zwyklych PC za to z biblioteka AS, ktora
    pozwalala logowac sie z mojego softu w javie na ASa.
    Nie wiem, czy warto w to dalej inwestowac.

    Kursy sa drogie, ogloszen widze malo, po za tym gdzie zdobywac
    doswiadczenie? Nie ma emulatora ASa, konto z uprawnieniami
    programisty na ASie tez jest - mission impossible.

    Po za tym teraz wchodza iSeries. Mysle, ze w tym systemie liczy
    sie bezawaryjnosc. iSeries nie zmusza nas juz do systemu IBM OS,
    o ktorym powszechnie sie mowi, iz gdyby nie qshell to nie daloby sie
    tym rozsadnie zarzadzac.
    A skoro w iSeries mamy bezawaryjnosc AS400, brak koniecznosci
    stawiania systemu oper. IBM OS, to chyba w modzie zrobi sie
    stawianie na tym np. stabilnego linuksa.

    A wiec jak, inwestowac w to dalej? Placisz dziesiatki tysiecy za
    kurs administracji lub programowania w RPG'u ???