PracaGrupypl.praca.dyskusje › Skąpy pracodawca

  • 1. Data: 2004-04-01 20:46:14
    Temat: Skąpy pracodawca
    Od: "Jacek" <w...@p...onet.pl>

    Wysłałem odpowiedz na nastepujace ogloszenie na pl.praca.oferowana :
    http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,2.html?group=pl.pra
    ca.oferowana&tid=1002721
    Dostalem odpowiedz z tej firmy (czlowiek o polskopodobnym nazwisku zmienionym
    na angielskie). Chodziło o stanowisko programisty gier (jesli komus nie chce
    sie czytac tego ogloszenia)
    Cytuję:
    - > Our budget for the position is US$1.25 / hour
    No to są po prostu jaja. Czy jemu czasem przecinek się nie pomylił ? Czy oni
    tam na zachodzie myślą, że tu znajdą tanią siłę roboczą, ktora bedzie pracować
    za darmo ? Tyle to biorą ludzie kopiący rowy (bez urazy, to pożyteczna praca)

    Nie warto interesować się tą ofertą.

  • 2. Data: 2004-04-01 21:03:15
    Temat: Re: Skąpy pracodawca
    Od: neco <h...@-...poprostu.net>

    Dnia 2004-04-01 22:46, Użytkownik Jacek napisał:

> [...]
    > za darmo ? Tyle to biorą ludzie kopiący rowy (bez urazy, to pożyteczna praca)

    Hmm..
    Gość napisał :
    -------------------
    Send your resumes and inquiries to:

    software%REMOVEME%@agegames.com (software_at_agegames_dot_com)
    --------------------

    Możesz teraz wysłać na grupę - albo i parę, pytanie czy mejla nalezy
    wysłać na adres <i tu adres podany bez ozdobników antyspamowych>.
    I zaoferować się odrazu, że za $1.25 możesz mu skrzynkę ze spamu
    oczyszczać ;-)

  • 3. Data: 2004-04-01 21:59:19
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    Jacek wrote:
    > - > Our budget for the position is US$1.25 / hour
    > No to są po prostu jaja. Czy jemu czasem przecinek się nie pomylił ?

    Zapytaj. Wydawał się poważnym człowiekiem. Ogłoszenie przysłał najpierw
    w formie niezgodnej z FAQ, tłumacząc że nie rozumie po polsku.
    W przeciwieństwie jednak do sporej grupy ogłoszeniodawców z Polski,
    poprawi błędy i wysłał poprawne a ja się po dyskusji z nim zabieram
    do napisania angielskiej wersji FAQ, bo UE itp. i może pojawi się
    na grupie więcej ofert bezpośrednio z zagranicy. Mam nadzieję, że
    nie tak "atrakcyjnych" finansowo.

    --
    Dariusz Jaworski

    PGP key fingerprint: 9FBC7DB3D28AB181F1838C321ACFDD74 / id: 6438E6C1

  • 4. Data: 2004-04-01 22:09:44
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    Jacek wrote:
> [...]

    w formie niezgodnej z FAQ, tłumacząc że nie rozumie po polsku.
    W przeciwieństwie jednak do sporej grupy ogłoszeniodawców z Polski,
    poprawił błędy i wysłał poprawne a ja się po dyskusji z nim zabieram

  • 5. Data: 2004-04-02 04:55:24
    Od: "A.B." <b...@k...onet.pl>

    Użytkownik "Jacek" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    pracować
    > za darmo ? Tyle to biorą ludzie kopiący rowy (bez urazy, to pożyteczna

    To jest praca par time. Ciekawe czy przy takich stawkach daje Ci roboty na
    12 godz a liczy za 4 a moze odwrotnie i niepotrzebnie sie czepiasz?

  • 6. Data: 2004-04-02 05:57:40
    Od: "Jacek" <w...@p...onet.pl>

    > To jest praca par time. Ciekawe czy przy takich stawkach daje Ci roboty na
    > 12 godz a liczy za 4 a moze odwrotnie i niepotrzebnie sie czepiasz?

    Trudno powiedzieć. Oczywiście może tak być, że pracę na którą zadeklaruję 12
    godzin zrobię w 4, ale prawdopodobnie w momencie jak to zauważą, to to się to
    skończy :-). Tak to jest ze wszystkimi pracami na godziny, wszystko zależy od
    tego czy się ma dobre kontakty ze zlecającym i czy nie czepia sie za bardzo.
    Nie mam nic przeciwko ogłoszeniom z zagranicy, byłoby naprawde fajnie jakby
    pojawiało się ich więcej, szczególnie że na zachodzie praca zdalna jest dużo
    bardziej popularna niż u nas. Jednak za 1.25$/h (jeszcze podkreślał to 0.25 :-
    ) ) to z trudem zarobie na łącze internetowe.

  • 7. Data: 2004-04-03 13:47:31
    Od: "Marcin" <n...@n...com>

    Witam

> [...]

    pracować
    > za darmo ? Tyle to biorą ludzie kopiący rowy (bez urazy, to pożyteczna

    Bardzo malo, ale czy lepiej siedziec w domu?
    A od polskich pracodawcow slyszec tylko:
    "jak nie ma doswiadczenia to spadaj".
    Ewentualnie jak przejdzie sie
    testy to mozna dostac 400 pln/mies za staz (ok.
    2,50/godz), za ktory placi urzad pracy.

    > Nie warto interesować się tą ofertą.

    Jak masz cos innego to nie warto.

    Pozdrawiam