PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praktyka

  • 1. Data: 2004-04-02 00:14:43
    Temat: Praktyka
    Od: "noHuman" <n...@o...pl>

    mam pytanie:
    Czy moge sobie samemu podjąć praktyke taką jak za szkoły, miałem praktyke ze
    szkoły w serwisie po której miałem tam mozliwość pracy, niestety nie jestem
    zdrowym człowiekiem( 2 grópa, renta) i bałem się że niedam rady więc sie nie
    podjołem.
    Chce sobie zrobić praktyke na takich samych zasadach w kilku miejscach(
    głuwnie zdalnie) chodzi mi o nauke i jakiś "papier" z dobrym słowem do
    przyszłej pracy.
    Jak mam o to pytać ?? tak żeby pracodawce zrozumiał o co mi chodzi,

    Dzięki i pozdrawiam Marcin

    S: przepraszam za ortografie, pokrętną forme i inne błędy