PracaGrupypl.praca.dyskusje › kodeks pracy --- skąd ściągnąć nową wersję?

  • 1. Data: 2003-02-17 13:36:46
    Temat: kodeks pracy --- skąd ściągnąć nową wersję?
    Od: "PawlakA" <p...@w...pl>

    Jak w temacie.
    Skąd ściągnąć wersję elektroniczną.
    Wersje on-line mnie nie interesują, a często na różnych portalach są
    nieaktualne.

    p.a.

  • 2. Data: 2003-02-17 16:52:32
    Temat: Re: kodeks pracy --- skąd ściągnąć nową wersję?
    Od: s...@p...onet.pl

    > Jak w temacie.
    > Skąd ściągnąć wersję elektroniczną.
    > Wersje on-line mnie nie interesują, a często na różnych portalach są
    > nieaktualne.

    Ze strony internetowej "Rzeczpospolita".Pozdrawiam.

  • 3. Data: 2003-02-17 17:09:31
    Od: p...@p...onet.pl

    > Jak w temacie.
    > Skąd ściągnąć wersję elektroniczną.
    > Wersje on-line mnie nie interesują, a często na różnych portalach są
    > nieaktualne.
    =================================
    Np. z serwera Sejmu RP (wersja w formacie *.pdf)
    Bezpośredni link np. ze strony: http://www.prawo.pracy.prv.pl
    Pozdrawiam,
    Mariusz

  • 4. Data: 2003-02-17 23:26:54
    Od: flyer <f...@g...pl>

    PawlakA napisał:

    > Jak w temacie.
    > Skąd ściągnąć wersję elektroniczną.
    > Wersje on-line mnie nie interesują, a często na różnych portalach są
    > nieaktualne.

    Archiwum Rzepy lub Sejm (ostatnio na sejmowym brakowalo uwagi o
    zawieszeniu przepisow o ograniczeniu ilosci zawieranych umow na czas
    okreslony).

    Flyer

  • 5. Data: 2003-02-18 07:22:16
    Od: "PawlakA" <p...@w...pl>

    > Archiwum Rzepy lub Sejm (ostatnio na sejmowym brakowalo uwagi o
    > zawieszeniu przepisow o ograniczeniu ilosci zawieranych umow na czas
    > okreslony).

    No właśnie o to mi chodzi - nie wszystkie dostępne w internecie są
    najnowsze. Nawet te 'u źródła'. A tak się składa że ta uwaga, której
    brakuje może mnie bardzo interesować.
    Zapytam inaczej.
    Jaka jest data ostatniej aktualizacji Kodeksu Pracy? Czyli jaką datę
    powinna zawierać ta wersja którą chcę ściągnąć?

    p.a.

  • 6. Data: 2003-02-18 15:16:33
    Od: flyer <f...@g...pl>

    PawlakA napisał:

> [...]
    > Jaka jest data ostatniej aktualizacji Kodeksu Pracy? Czyli jaką datę
    > powinna zawierać ta wersja którą chcę ściągnąć?

    Na sejmowej jest ostatnia - nie wiem gdzie powinna byc ta slawetna uwaga
    (jakos mi nie jest potrzebna do zycia, bo nie jestem kadrowcem) -
    prawdopodobnie byla w przepisach wprowadzajacych i gdzies im wcielo -
    mozliwe, ze dlatego iz nie bylo dokladnej daty - wejscia przepisow
    okreslanych data sa zaznaczone. Ale to przypadek jednostkowy.

    Ogolnie, niezaleznie od publikacji elektronicznych, jedynym
    obowiazujacym tekstem jest tekst opublikowany w PAPIEROWYCH
    piblikatorach - jezeli jakis serwis popelni blad w przepisywaniu, to
    tylko TY jestes stratny.

    Flyer

  • 7. Data: 2003-02-19 08:43:21
    Od: "PawlakA" <p...@w...pl>

> [...]
    > obowiazujacym tekstem jest tekst opublikowany w PAPIEROWYCH
    > piblikatorach - jezeli jakis serwis popelni blad w przepisywaniu, to

    o.k. wielkie dzięki. Robi się coraz jaśniej w mojej głowie :)

    Ale teraz pytanie najbardziej konkretne.
    Niedawno była kolejna aktualizacja Kodeksu Pracy.
    Jaka jest data najnowszej, obowiązującej, zatwierdzonej wersji K.P.?

    z góry dziękuję

    p.a.

  • 8. Data: 2003-02-20 02:33:25
    Od: flyer <f...@g...pl>

    PawlakA napisał:

> [...]
    > Niedawno była kolejna aktualizacja Kodeksu Pracy.
    > Jaka jest data najnowszej, obowiązującej, zatwierdzonej wersji K.P.?

    Nie masz co dziekowac, tylko samemu wziasc sie do roboty - co prawda,
    jak zaznaczylem tekst na sejmie ma maly defekt, ale dla mnie jest to
    najlepsze zrodlo "czystych" tekstow - masz wyszczegolnione wszystkie
    rozporzadzenia wykonawcze, zmiany itd. Wystarczy troche sie przyjrzec
    "karcie aktu/dokumentu". Ogolnie - dopoki cos nie ukaze sie w PAPIEROWYM
    publikatorze, to tego nie ma, nawet gdyby wszyscy Swieci to podpisali i
    o tym mowili. A strony sejmowe odzwierciedlaja PAPIEROWE publikatory, z
    tym uproszczeniem, ze podaja tam czesto tekst jednolity najbardziej
    aktualny - podejrzewam, ze "uslugi dla ludnosci" sa ich pobocznym
    zajeciem, bo sama jednolita i pelna baza aktow prawnych jest pewnie
    narzedziem przeznaczonym do wykorzystania w pracach Sejmu. Jezeli Ci
    malo, to bodajrze w linku "prace Sejmu" sa bierzace teksty aktow nad
    ktorymi w/w pracuje i ktore uchwalil, ale jeszcze nie mialy oficjalnej
    czyli papierowej premiery.

    Flyer

  • 9. Data: 2003-02-20 07:57:50
    Od: "PawlakA" <p...@w...pl>

    > Nie masz co dziekowac, tylko samemu wziasc sie do roboty -

    A jednak dziękuję :) . Jeśli znajdę twoje pytanie na innej grupie z
    dziedziny na której ja się znam to odpowiem. Nie będę Cię odsyłał do
    kilkustestronicowych książek i dokumentów żebyś znalazł interesujące cię
    4 linijki tekstu.
    pozdrawiam
    p.a.

  • 10. Data: 2003-02-20 23:06:02
    Od: flyer <f...@g...pl>

    PawlakA napisał:

> [...]
    > dziedziny na której ja się znam to odpowiem. Nie będę Cię odsyłał do
    > kilkustestronicowych książek i dokumentów żebyś znalazł interesujące cię

    Troche OT - znajomosc zrodel Kp przydaje sie przewaznie wiecej niz jeden
    raz w zyciu, a wiec mozliwosc samodzielnego dostepu do zrodel jest tutaj
    wielkim plusem (wejscie na strone z aktualnym Kp to "chwila", zamiast 3
    dni na grupie). Po drugie, nie uwazam zapoznania sie stron sejmowych za
    czas zmarnowany. Po trzecie, pisanie na grupe dyskusyjna (konfiguracja
    readera i posiadanie dostepu do netu itd) wskazuje, ze osoba wysylajaca
    zapytanie ma mozliwosc samodzielnego szukania w innych zrodlach. Chociaz
    nie wiem, co to jest asertywnosc (zadnych durnych ksiazek nie czytalem i
    w szkoleniach nie uczestniczylem, z jakimis dziwnymi radami w stylu
    "czuje sie dotkniety" w odpowiedzi na kazda wyimaginowana reakcje
    otoczenia uderzajaca w egocentryczne ja czlowieka), ale wydaje mi sie,
    ze istnieja pewne granice pomocy, w zaleznosci od poszczegolnych osob
    tej pomocy potrzebujacych.

    A jeszcze bardziej OT - w psychologii i zarzadzaniu istnieje pojecie
    "wyuczonej nieudolnosci" - jest to najgorsza postawa, ktora moze przyjac
    pracownik.

    Flyer