PracaGrupypl.praca.dyskusje › Projekt Marscezar

  • 1. Data: 2003-02-17 13:31:25
    Temat: Projekt Marscezar
    Od: "eWa" <e...@n...wp.pl>

    Witam

    Dzisiaj w mojej skrzynce pocztowej znalazłam pewien list, ogólnie
    kwalifikującyt się jako spam. W liście tym zawarta była oferta pracy
    zdalnej, polegającej na przepisywaniu, redagowaniu i tłumaczeniu tekstów.
    Interesuję się tego typu sprawami, więc listu nie skasowałam.

    Był tam zamieszczony link do strony całego przedsięwzięcia:
    http://www.marscezar.dal.pl/, mającego na celu stworzenie bazy danych
    artykułów i pism na różne tematy związane z biznesem.

    W liście (którego treść udostępnię na priva) oferowano, poza posadą, m.in.
    kursy, pomoc i ochronę prawną.

    Ogólnie całość przedstawia się zbyt cukierkowo i coś mi tu brzydko pachnie.
    Czy ktoś wie coś n.t. tego projektu? Po prostu nie chciałabym tym razem
    wdepnąć w g.... .

    Pozdrawiam
    Ewa

    --
    Pozdrawiam
    Ewa (e...@i...pl)

  • 2. Data: 2003-02-17 15:16:14
    Temat: Re: Projekt Marscezar
    Od: "Smart Group" <s...@w...pl>

> [...]
    pachnie.
    > Czy ktoś wie coś n.t. tego projektu? Po prostu nie chciałabym tym razem

    czesc...
    tez sie tym bardzo nteresuje , wiec przejrzalam te strone dokladnie....
    moze to chodzi o te kwestie???
    "....
    Licencje autorskie na prawo do akcji spółki autorskiej Marscezar.
    Licencja Stażysty - licencja St/Mrsc/231172/MKiS - opłata 49 złotych
    Opłata manipulacyjna wpis do mrejestru 15 złotych
    Licencja Autorska - licencja Au/Arsc/011277/MKiS - opłata 250 złotych
    Opłata manipulacyjna wpis do rejestru 15 złotych
    Inne
    Wpłaty własne na rozwój projektu Marscezar prosimy konsultować telefonicznie
    z Kolegium Projektu.."
    rozumiem, ze trzeba by bylo to najpierw uregulowac?
    pozdrawiam
    Basia

  • 3. Data: 2003-02-17 15:57:50
    Od: "Tomasz Janisz" <j...@p...SPAMPRECZ.onet.pl>

    > Był tam zamieszczony link do strony całego przedsięwzięcia:
    > http://www.marscezar.dal.pl/, mającego na celu stworzenie bazy danych
    > artykułów i pism na różne tematy związane z biznesem.

    ciekawe jest to ze adres jest w domenie dal.pl (ta sama maszyna
    194.42.45.74), firma DAL z tego co pisza na stronie www.dal.pl zajmuje sie
    posadzkami przemyslowymi... widac wlasciciel lub pracownik ma rozlegle
    zainteresowania :-)

    T.

  • 4. Data: 2003-02-17 21:34:34
    Od: wer <w...@w...pl>

    Tomasz Janisz wrote:

> [...]
    > 194.42.45.74), firma DAL z tego co pisza na stronie www.dal.pl zajmuje sie
    > posadzkami przemyslowymi... widac wlasciciel lub pracownik ma rozlegle

    Bo to jest serwer u netart, na ktorym jest kilka stron i wirtualne
    domeny. Polecam whois.

    wer

  • 5. Data: 2003-02-18 13:04:08
    Od: Mackosa <mackosa@wp._NOSPAM_.pl>

    eWa wrote:

    > Witam

    [ciach]

    > Ogólnie całość przedstawia się zbyt cukierkowo i coś mi tu brzydko pachnie.
    > Czy ktoś wie coś n.t. tego projektu? Po prostu nie chciałabym tym razem
    > wdepnąć w g.... .

    Witam.

    Ewa, nie chce Ci nic mowic, bo wiesz sama, ze to lipa :)
    Trzymaj sie cieplo !

    Pozdroofki,
    Mackosa <mackosa@wp_NOSPAM_.pl>

  • 6. Data: 2003-02-18 16:12:37
    Od: "eWa" <e...@n...wp.pl>

    Obywatel Mackosa <mackosa@wp._NOSPAM_.pl>
    podszedł do całej sprawy twórczo i skonstatował:

    Witaj.

    Jak już napisałam, nie chcę znowu wdepnąć. Spotykałam różne oferty, brzmiące
    debilnie, które się jednak sprawdzały. Tutaj jednak moje podejrzenia
    wzbudziła wygórowana oferta i to całe 'wpisowe'.

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 7. Data: 2003-02-18 18:54:50
    Od: Mackosa <mackosa@wp._NOSPAM_.pl>

    eWa wrote:

    [ciach]

> [...]
    > debilnie, które się jednak sprawdzały. Tutaj jednak moje podejrzenia
    > wzbudziła wygórowana oferta i to całe 'wpisowe'.

    Dzieki Internetowi takze marketing sieciowy i wszelkie imprezy oferujace
    "gory zlota" sie rozwija.... jak ktos to lubi to czemu nie ? :)