PracaGrupypl.praca.dyskusjekodeks pracy --- skąd ściągnąć nową wersję? › Re: kodeks pracy --- skąd ściągnąć nową wersję?
    From: "PawlakA" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: kodeks pracy --- skąd ściągnąć nową wersję?
    Date: Tue, 18 Feb 2003 08:22:16 +0100

    > Archiwum Rzepy lub Sejm (ostatnio na sejmowym brakowalo uwagi o
    > zawieszeniu przepisow o ograniczeniu ilosci zawieranych umow na czas
    > okreslony).

    No właśnie o to mi chodzi - nie wszystkie dostępne w internecie są
    najnowsze. Nawet te 'u źródła'. A tak się składa że ta uwaga, której
    brakuje może mnie bardzo interesować.
    Zapytam inaczej.
    Jaka jest data ostatniej aktualizacji Kodeksu Pracy? Czyli jaką datę
    powinna zawierać ta wersja którą chcę ściągnąć?

    p.a.