PracaGrupypl.praca.dyskusje › Podstawa przy szukaniu pracy...

  • 1. Data: 2003-02-17 11:48:20
    Temat: Podstawa przy szukaniu pracy...
    Od: "motto" <m...@o...pl>

    Pytanie jest zasadnicze, bo nie chciałbym popełniać błędu poprzez wysyłanie
    ofert na stanowiska do których się w ogóle nie nadaje. Gdzie mogę taką
    "pomoc" uzyskać??

    motto

  • 2. Data: 2003-02-17 12:54:05
    Temat: Re: Podstawa przy szukaniu pracy...
    Od: Mackosa <mackosa@wp._NOSPAM_.pl>

    motto wrote:

    > Pytanie jest zasadnicze, bo nie chciałbym popełniać błędu poprzez wysyłanie
    > ofert na stanowiska do których się w ogóle nie nadaje. Gdzie mogę taką
    > "pomoc" uzyskać??

    Chyba nie rozumiem, szczerze mowiac, do konca.
    Zaryzykuje kilka stwierdzen:
    - Generalnie wysylanie ofery pracy na jakiekolwiek/wszystkie stanowiska
    w obecnych czasach nie ma sensu. Jesli ktos szuka to konkretnego
    czlowieka ja konkretne stanowisko. Oferty typu "praca biurowa" i "szukam
    jakiejkolwiek" to strata czasu.
    - Jesli jestes bardzo elastyczny i szybko sie uczysz to mozesz
    zaryzykowac poszukiwania pracy w tej samej firmie na kilka stanowisk.
    Tylko nie przesasz, bo osoba, ktora rekrutuje moze roznie sobie
    tlumaczyc Twoja zlozona oferte. Staraj sie raczej ukierunkowac.
    - Oprocz wysylania ofert e-mailem lub listownie, wez pod uwage takze
    mozliwosc/koniecznosc osobistych wizyt w firmach, ktore Ci sie podobaja.
    Dzieki temu zyskasz doswiadczenie. Nawet jesli ktos Ci powie "Nie" to
    zawsze sie czegos nowego nauczysz.

    Co do Twoich preferencji zawodowych.
    - Sprobuj w poradniach zawodowcyh (np. w Wawie jest takie cos jak ZDZ).
    Nie wiem jak jest teraz, ale kiedys mozna bylo zrobic sobie test
    predyspozycji.
    - Poza tym zastanow sie nad swoimi umiejetnosciami, wyksztalceniem i co
    chcialbys robic.

    Zycze wszystkiego najlepszego przy poszukiwaniach !

    Pozdroofki!
    Mackosa <mackosa@wp_NOSPAM_.pl>