PracaGrupypl.praca.dyskusje › kilka slow o BAT (British American Tobacco)

  • 1. Data: 2004-12-31 18:23:57
    Temat: kilka slow o BAT (British American Tobacco)
    Od: petec <p...@p...pl>

    chciałbym opisać jakie pranie mózgu funduje ta firma swoim pracownikom.
    Z mojej ukochanej z którą bylem 5 lat, w ciągu roku od przyjęcia do
    pracy zrobili osobę cyniczną i snobistyczną nie potrzebującą i nie
    potrafiącą dać miłości. Marzącą jedynie o tym żeby zostać zakichanym
    Area Managerem, zarobić jeszcze parę grosików, dostać jeszcze lepszą
    Toyotę i niepotrzebującym do życia niczego więcej. Nigdy im tego nie
    zapomnę!!!!! Obiecuję!
    dodam jeszcze podejrzane praktyki typu 'konferencje' (LOL) w weekendy -
    czas wolny, praca nad papierami po wlasciwej pracy i nasycanie
    debilowatym snobizmem. Wczesniej nie bylem nigdy szczesliwszy, do czasu
    az ten durnowaty wyscig szczurow polaczony z praniem mozgu nie zrobil z
    niej kogos innego. Bardzo sie ciesze ze polityka panstwa dążąca do
    maksymalnego sfiskalizowania sprzedazy papierosow jest wlasnie taka. i
    jeszcze to haslo 'dazymy do tego aby jak najlepiej zaspokoic potrzeby
    doroslych osob palacych'. bardziej nieszczerego hasla nie mozna bylo
    wymyslic... szydera...
    aha, jeszcze jedno... zastanowcie sie nad prowadzonymi przez was
    sciezkami awansu zawodowego... widzialem kilku waszych 'Area' i 2-3 z
    nich w innych firmach nadawoloby sie jedynie do przycinania zywoplotów.
    i na pewno nie spelniali wymogow 'obowiazkowych' przy rekrutacji.
    a propos rekrutacji zlecanej firmie PEOPLE CENTER. nie rozumiem jak
    mozna zlecac projekt tak niekompetentnej firmie.
    wytknalem telefonicznie blad w prowadzonej rekrutacji, przez co 70-80%
    aplikacji nie trafialo do adresata. pani powiedziala ze to sprawdzi, po
    2 dniach oddzwonila i z wypowiedzi wynikalo mniej wiecej ze 'uratowalem
    im d*** przy tym projekcie', i moge sie czuc zaprosziny na spotkanie
    rekrutacyjne, skontaktuje sie ze mna w ciagu 2 tygodni. oczywiscie nic z
    tego nie wyszlo, teraz wiem ze nie nalezy sie litowac tylko kablowac
    bezposrednio do HR zleceniodawcy.

    petec

  • 2. Data: 2004-12-31 18:39:59
    Temat: Re: kilka slow o BAT (British American Tobacco)
    Od: petec <p...@p...pl>

    krotko mowiac kutafony, ktore zrujnowaly moje dotychczasowe zycie.

  • 3. Data: 2005-01-01 09:58:42
    Od: "MAREK M." <m...@m...spamstop.giraffe.pl>

    Użytkownik "petec" <p...@p...pl> napisał w wiadomości
    (...)
> [...]
    > rekrutacyjne, skontaktuje sie ze mna w ciagu 2 tygodni. oczywiscie nic z
    > tego nie wyszlo, teraz wiem ze nie nalezy sie litowac tylko kablowac

    A gdyby Cię zaprosili, to bys przestał wylewać swoje żale i nie byliby źli -
    czy tak?
    Twój post ma wymowę 5-letniego dziecka,któremu zabrano zabaweczkę i cały
    świat o to obwinia.
    Albo kobieta nie była Ciebie warta albo Ty jej. Nie mieszałbym do tego
    firmy, bo ta - jakakolwiek by nie była (nie znam BAT i w ogóle tej branży),
    nie jest w stanie diamentralnie zmienić osoby o silnej osobowości...

    MM

  • 4. Data: 2005-01-01 11:57:08
    Od: Witek <n...@p...pl>

    MAREK M. wystawil Fakture VAT dnia 01 sty 2005, piszac:

    > nie jest w stanie diamentralnie zmienic osoby o silnej osobowoôci...

    Moze ona byla osoba o slabej osobowosci.

    --
    Witek
    email: n...@p...pl (dziala)

  • 5. Data: 2005-01-01 14:18:14
    Od: "JackyX" <j...@g...pl>

> [...]
    > grosików, dostać jeszcze lepszą Toyotę i niepotrzebującym do życia
    > niczego więcej. Nigdy im tego nie zapomnę!!!!! Obiecuję!

    to nie wina firmy ale osoby. Sam pracuje w firmie w której wyciska się z
    klientów ostatnią kroplę krwi a pracownikom sprawia to przyjemność. Ja
    jednak wciąż jestem tym samym człowiekiem co wcześniej niezaślepionym
    forsą i ciągle się wkurwiam gdy dzieje się niesprawiedliwość. Lepiej że
    dowiedziałeś się o prawdziwym charakterze ukochanej teraz a nie za 10
    lat. Osobiście nie wyobrażałbym sobie dalszego związku z osobą o tak
    wypaczonym charakterze bo odmiana jest raczej niemożliwa.

    JackyX

  • 6. Data: 2005-01-01 15:51:09
    Od: "Anonymous" <a...@p...onet.pl>

    Nie zgadzam sie z Toba. Wiem, co czuje petec, bo przez przypadek bylem w
    podobnej sytuacji. Przypuszczam, ze jesli ubiegal sie o prace w BAT, to
    wlasnie glownie z checi bycia z ta dziewczyna. To byl akt desperacji, blad i
    bardzo dobrze, ze mu sie nie udalo, bo to by i tak nic nie zmienilo. Ja
    takich metod na szczescie nie probowalem.

    Chodzi tu o dwie sprawy: po pierwsze jesli ktos zwyczajnie truje ludzi (a
    taka jest misja firmy i tej branzy), to jest z nim cos nie tak, znaczy, ze
    jego zycie jest podszyte cynizmem. To jest taki prosty fakt o ktorym nie
    mozna ani przez moment zapomniec. Akurat w moim przypadku chodzilo o corke
    lekarzy (dobre nie? :)). To znaczy, ze panna chciala kariery i pieniedzy za
    wszelka cene, a ponadto jest jej w gruncie rzeczy wszystko jedno, czy truje
    ludzi. Zreszta biorac pod uwage dzisiejsza degrengolade duzej czesci
    srodowiska lekarskiego wcale nie uwazam, ze praca w BAT jest duzo gorsza :).
    Osobiscie nie mam nic przeciwko robieniu kariery i pieniedzy ale gardze taka
    kariera, do jakiej sa zmuszani ludzie w BAT (jak sama nazwa wskazuje -
    pracuja pod BAT-em :)) ). W pelni potwierdzam, to, co o hipokryzji i
    nieszczerosci ludzi tam pracujacych pisze petec.

    Wyscigi szczurow sa w wielu firmach, w wielu firmach ludzie staja przed
    trudnymi wyborami. Ale w jednym moge peteca utwierdzic. Z ta konkretna firma
    jest cos nie tak. Tylko ze, jesli z panna jest tez cos nie tak, to znaczy,
    ze do siebie pasuja (ta firma i panna) i prawdopodobnie panna poszuka sobie
    teraz goscia, z ktorym tez jest cos nie tak - no zeby pasowali do siebie.
    Zgadza sie, za 5 lat bedzie nastepne rozejscie ale czy ty petec masz na
    takie zabawy czas? Wiem, ze to trudne chlopie ale musisz po pierwsze dac
    sobie z nia spokoj twardo mowiac - albo ja albo ta firma (nie oczekujac, ze
    wybierze Ciebie - tak, tak - niestety). Po drugie, juz zacznij sie rozgladac
    za nastepna - life is life. Acha - rozwiaz tez swoje wlasne problemy, bo
    jesli Cie do takich kobiet ciagnie, to znaczy, ze masz nad czym pracowac.

  • 7. Data: 2005-01-01 15:57:13
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Sat, 1 Jan 2005 15:18:14 +0100, JackyX <j...@g...pl> napisał:

> [...]
    > lat. Osobiście nie wyobrażałbym sobie dalszego związku z osobą o tak
    > wypaczonym charakterze bo odmiana jest raczej niemożliwa.

    Sadze, ze jest to model psychiczny osob rozwodzacych sie, gdy
    dotychczasowy malzonek nie pasuje do aktualnego statusu spolecznego. Tez
    uwazam, ze lepiej teraz niz po 10 latach malzenstwa. Ztym, ze trwanie
    przez 5 lat w konkubinacie (nic nie piszesz, ze chodzi o zone) swiadczy o
    szczerze mowiac nie do konca pelnym zaangazowaniu was obojga i
    niekoniecznie praca musiala byc elementem rozwalajacym zwiazek - ale to
    juz temat na jakas inna grupe.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 8. Data: 2005-01-02 13:45:21
    Od: s...@u...com.PL (Stanislaw Chmielarz)

    In article <cr6bev$20a$1@inews.gazeta.pl> "JackyX" <j...@g...pl> writes:
    >From: "JackyX" <j...@g...pl>
    >Subject: Re: kilka slow o BAT (British American Tobacco)
    >Date: Sat, 1 Jan 2005 15:18:14 +0100

    >to nie wina firmy ale osoby. Sam pracuje w firmie w której wyciska się z

    Gdyby ta osoba (podatna na wplywy) nie trafila do tej firmy to nie zmienila
    by sie tak bardzo.
    Czyja wina? Bardziej firmy niz osoby ...

    --
    Pozdrowienia!!StaCH
    mailto:s...@s...chmielarz.name

  • 9. Data: 2005-01-02 19:54:27
    Od: "JackyX" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Stanislaw Chmielarz" <s...@u...com.PL> napisał
    w wiadomości news:schmielarz.4883.0@uniprojekt.com.PL...
> [...]
    > się z Gdyby ta osoba (podatna na wplywy) nie trafila do tej firmy
    > to nie zmienila by sie tak bardzo.
    > Czyja wina? Bardziej firmy niz osoby ...

    zastanawiam się jak niektórzy mogą pracować dla firm których jedymym
    celem jest nabicie innych w butelkę, takich jak: kredyty argentyńskie,
    sprzedaż bubli za bajońskie sumy na prezentacjach (osobom starszym),
    łańcuszki szczęścia.

    JackyX