PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pierwsza praca

  • 1. Data: 2004-12-31 17:02:37
    Temat: Pierwsza praca
    Od: "majkel" <m...@o...pl>

    Witam,
    Jestem studentem V roku na AE w Krakowie. Chcialem sie dowiedziec od tych
    forumowiczow, ktorzy dopiero niedawno znalezli prace ile CV musieliscie
    wyslac zanim otrzymaliscie wreszcie jakies zaproszenie na testy. Jakie byly
    wasze kwalifikacje?staze ?praktyki/ stypendia zagraniczne?? Ja dostalem
    zaproszenie od wiekszych firm, ale te mniejsze i przez to latwiejsze
    (pozornie) nie odpowiedzialy.

    pozdrawiam i Szczesliwego Nowego 2005-ego,

    Michał Wolski
    Mobile: +48660499855
    Cracow, Poland

  • 2. Data: 2004-12-31 19:40:39
    Temat: Re: Pierwsza praca
    Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl>

    majkel w news:cr40na$9fj$1@news.onet.pl napisał(a):

    > Chcialem sie dowiedziec od tych forumowiczow, ktorzy dopiero
    > niedawno znalezli prace ile CV musieliscie wyslac zanim otrzymaliscie
    > wreszcie jakies zaproszenie na testy.

    Hmmm... dwa o ile dobrze pamiętam.

    > Jakie byly wasze kwalifikacje? staze ?praktyki/ stypendia
    > zagraniczne??

    Wtedy to miałem tylko skończone LO i masę zapału ;-)

    > pozdrawiam i Szczesliwego Nowego 2005-ego,

    Dziękuję i wzajemnie :-)

    pozdrawiam
    Greg

  • 3. Data: 2005-01-02 10:50:54
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    140 ofert wyslanych, 14 miesięcy poszukiwania pracy,
    trzy rozmowy i praca
    kwalifikacje: wyzsze studia ekonomiczne, 10 lat doswiadczenia (od
    kredytowca, przez głównego księgowego po dyrektora oddziału bankowego)
    wnioski - doświadczeniem raczej nie należy się chwalić, no ale to moja
    osobista konkluzja

    pozdrawiam

    Ewa (Kraków)
    www.republika.pl/ewa_pasinska

  • 4. Data: 2005-01-02 17:52:18
    Od: "Fotech" <w...@p...onet.pl>

    > kwalifikacje: wyzsze studia ekonomiczne, 10 lat doswiadczenia

    Wyższe studia ekonomiczne nie dały Ci umiejetności rozumienia nawet kilkulinijkowego
    tekstu pisanego, powinienes zaskarżyć swoja uczelnie.

    Wojtek

  • 5. Data: 2005-01-02 19:36:59
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    mozesz sprecyzowac? bo chyba faktycznie cos nie bardzo rozumiem, szczegolnie
    Ciebie......