PracaGrupypl.praca.dyskusje › kilka pytan

  • 1. Data: 2005-01-01 15:27:47
    Temat: kilka pytan
    Od: "PENE" <m...@i...pl>

    jako ze nie jestem na biezaco kilak pytan:
    1. zwalniam sie sam na wlasne zyczenie (termin wypowiedzenia 3 miesiace) po
    jakim czasie nalezy mi sie zasilek i ile mniej wiecej wynosi
    2. jak formuluje wypowiedzenie ? wypowiadam z dniem oddania pisma czy z
    dniem ustania stosunku pracy?
    3. czy pobierajac zasilek mozna miec prace na umowe/zlecenie, jesli tak czy
    sa jakies kwoty graniczne?

  • 2. Data: 2005-01-01 18:36:01
    Temat: Re: kilka pytan
    Od: "Grzegorz Busz" <g...@g...pl>

    > 1. zwalniam sie sam na wlasne zyczenie (termin wypowiedzenia 3
    > miesiace) po jakim czasie nalezy mi sie zasilek i ile mniej wiecej
    > wynosi

    Jak się zwalniasz na własne życzenie zasiłek jest wypłacany przez 12
    miesięcy w równych ratach - 0 zł każda

    > 2. jak formuluje wypowiedzenie ? wypowiadam z dniem oddania pisma
    czy
    > z dniem ustania stosunku pracy?

    ???

    > 3. czy pobierajac zasilek mozna miec prace na umowe/zlecenie, jesli
    > tak czy sa jakies kwoty graniczne?

    Nie można

    Grzegorz Busz

  • 3. Data: 2005-01-01 21:01:22
    Od: "PENE" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Busz" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Jak się zwalniasz na własne życzenie zasiłek jest wypłacany przez 12
    > miesięcy w równych ratach - 0 zł każda

    ...... nie mozna po prostu odpowiedziec NIE NALEZY SIE? trzeba sie popisac
    na grupie......

  • 4. Data: 2005-01-01 21:32:18
    Od: "kronn" <k...@o...pl>

    , jak w rozwiazaniu umowy o prace, uzasadnisz ze jest to zwiazane z przyczyn
    zaleznych od pracodawcy(np mobbing) i udowodnisz to, przysluguje tobie
    zasilek i odszkodowanie

  • 5. Data: 2005-01-01 22:08:51
    Od: "Grzegorz Busz" <g...@g...pl>

    > ...... nie mozna po prostu odpowiedziec NIE NALEZY SIE? trzeba sie
    > popisac na grupie......

    Przecież odpowiedziałem - o co Ci chodzi?
    Jakie "popisy" masz na myśli?

    Grzegorz Busz