PracaGrupypl.praca.dyskusjekilka slow o BAT (British American Tobacco) › Re: kilka slow o BAT (British American Tobacco)
    From: "Anonymous" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: kilka slow o BAT (British American Tobacco)
    Date: Sat, 1 Jan 2005 16:51:09 +0100
    Sender: a...@p...onet.pl@dod22.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Nie zgadzam sie z Toba. Wiem, co czuje petec, bo przez przypadek bylem w
    podobnej sytuacji. Przypuszczam, ze jesli ubiegal sie o prace w BAT, to
    wlasnie glownie z checi bycia z ta dziewczyna. To byl akt desperacji, blad i
    bardzo dobrze, ze mu sie nie udalo, bo to by i tak nic nie zmienilo. Ja
    takich metod na szczescie nie probowalem.

    Chodzi tu o dwie sprawy: po pierwsze jesli ktos zwyczajnie truje ludzi (a
    taka jest misja firmy i tej branzy), to jest z nim cos nie tak, znaczy, ze
    jego zycie jest podszyte cynizmem. To jest taki prosty fakt o ktorym nie
    mozna ani przez moment zapomniec. Akurat w moim przypadku chodzilo o corke
    lekarzy (dobre nie? :)). To znaczy, ze panna chciala kariery i pieniedzy za
    wszelka cene, a ponadto jest jej w gruncie rzeczy wszystko jedno, czy truje
    ludzi. Zreszta biorac pod uwage dzisiejsza degrengolade duzej czesci
    srodowiska lekarskiego wcale nie uwazam, ze praca w BAT jest duzo gorsza :).
    Osobiscie nie mam nic przeciwko robieniu kariery i pieniedzy ale gardze taka
    kariera, do jakiej sa zmuszani ludzie w BAT (jak sama nazwa wskazuje -
    pracuja pod BAT-em :)) ). W pelni potwierdzam, to, co o hipokryzji i
    nieszczerosci ludzi tam pracujacych pisze petec.

    Wyscigi szczurow sa w wielu firmach, w wielu firmach ludzie staja przed
    trudnymi wyborami. Ale w jednym moge peteca utwierdzic. Z ta konkretna firma
    jest cos nie tak. Tylko ze, jesli z panna jest tez cos nie tak, to znaczy,
    ze do siebie pasuja (ta firma i panna) i prawdopodobnie panna poszuka sobie
    teraz goscia, z ktorym tez jest cos nie tak - no zeby pasowali do siebie.
    Zgadza sie, za 5 lat bedzie nastepne rozejscie ale czy ty petec masz na
    takie zabawy czas? Wiem, ze to trudne chlopie ale musisz po pierwsze dac
    sobie z nia spokoj twardo mowiac - albo ja albo ta firma (nie oczekujac, ze
    wybierze Ciebie - tak, tak - niestety). Po drugie, juz zacznij sie rozgladac
    za nastepna - life is life. Acha - rozwiaz tez swoje wlasne problemy, bo
    jesli Cie do takich kobiet ciagnie, to znaczy, ze masz nad czym pracowac.