PracaGrupypl.praca.dyskusje › kapital poczatkowy

  • 1. Data: 2006-10-13 06:15:42
    Temat: kapital poczatkowy
    Od: "Andrzej" <r...@g...pl>

    Dostalem wczoraj pismo z ZUS&#8211;u w sprawie ustalenia kapitalu poczatkowego. ZUS
    przyjal okresy skladkowe lacznie 6 lat, 5 mies. i 22 dni oraz nieskladkowe
    lacznie 1 miesiac. Natomiast nie zaliczyl okresu od maja 1992 do maja 1993
    jako ze NIE ZOSTALA OPLACONA SKLADKA NA UBEZPIECZENIE SPOLECZNE.
    O tyle mnie to dziwi ze w w/w okresie przebywalem na zasilku (co prawda bez
    prawa do pobierania zasilku) ale wydaje mi się ze nawet wtedy PUP powinien
    odprowadzac skladke za bezrobotnego. Co Wy na to? Pomijam już fakt ze na
    decyzje czekalem 2 lata i 4 mies.
    Czy mam się odwolywac co do tego 1 roku. Doradzcie
    Andrzej

  • 2. Data: 2006-10-13 09:59:16
    Temat: Re: kapital poczatkowy
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 13 paź o godzinie 08:15, na pl.praca.dyskusje, Andrzej napisał(a):

> [...]

    > prawa do pobierania zasilku) ale wydaje mi się ze nawet wtedy PUP powinien

    Tutaj jest trochę o okresach składkowych i nieskładkowych:
    http://www.poradnikprawny.pl/news.php

    > Co Wy na to? Pomijam już fakt ze na decyzje czekalem 2 lata i 4 mies.

    Nic nie bój - ja dokumenty składałem w czerwcu 2003 - teraz coś się ruszyło
    bo dostałem z ZUSu pismo o "uzupełnienie" dokumentacji :)))) - więc moje 3
    lata i 4 miesiące jeszcze sprawy nie zamknęły :))))

    --
    Herbi
    13-10-2006 11:59:14

  • 3. Data: 2006-10-17 16:57:34
    Od: "filigaro" <f...@o...pl>

    Użytkownik "Andrzej" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jako ze NIE ZOSTALA OPLACONA SKLADKA NA UBEZPIECZENIE SPOLECZNE.
    > O tyle mnie to dziwi ze w w/w okresie przebywalem na zasilku (co prawda

    to pobierałeś ten zasiłek, czy nie?

> [...]
    > decyzje czekalem 2 lata i 4 mies.
    > Czy mam się odwolywac co do tego 1 roku. Doradzcie

    jeżeli nie pobierałeś zasiłku- to od czego PUP miał Ci odprowadzić składkę?
    Najlepiej poproś w PUP o wydanie zaświadczenia do kapitału początkowego
    (jeżeli jeszcze tego nie zrobiłeś) i będziesz miał jasność sprawy.
    Pozdrawiam.A.