PracaGrupypl.praca.dyskusjekapital poczatkowy › kapital poczatkowy
    From: "Andrzej" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: kapital poczatkowy
    Date: Fri, 13 Oct 2006 06:15:42 +0000 (UTC)

    Dostalem wczoraj pismo z ZUS&#8211;u w sprawie ustalenia kapitalu poczatkowego. ZUS
    przyjal okresy skladkowe lacznie 6 lat, 5 mies. i 22 dni oraz nieskladkowe
    lacznie 1 miesiac. Natomiast nie zaliczyl okresu od maja 1992 do maja 1993
    jako ze NIE ZOSTALA OPLACONA SKLADKA NA UBEZPIECZENIE SPOLECZNE.
    O tyle mnie to dziwi ze w w/w okresie przebywalem na zasilku (co prawda bez
    prawa do pobierania zasilku) ale wydaje mi się ze nawet wtedy PUP powinien
    odprowadzac skladke za bezrobotnego. Co Wy na to? Pomijam już fakt ze na
    decyzje czekalem 2 lata i 4 mies.
    Czy mam się odwolywac co do tego 1 roku. Doradzcie
    Andrzej