PracaGrupypl.praca.dyskusjekapital poczatkowy › Re: kapital poczatkowy
    From: "filigaro" <f...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: kapital poczatkowy
    Date: Tue, 17 Oct 2006 18:57:34 +0200

    Użytkownik "Andrzej" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:egnaue$b3a$1@inews.gazeta.pl...
    > Dostalem wczoraj pismo z ZUS&#8211;u w sprawie ustalenia kapitalu
    > poczatkowego. ZUS
    > przyjal okresy skladkowe lacznie 6 lat, 5 mies. i 22 dni oraz nieskladkowe
    > lacznie 1 miesiac. Natomiast nie zaliczyl okresu od maja 1992 do maja 1993
    > jako ze NIE ZOSTALA OPLACONA SKLADKA NA UBEZPIECZENIE SPOLECZNE.
    > O tyle mnie to dziwi ze w w/w okresie przebywalem na zasilku (co prawda
    > bez
    > prawa do pobierania zasilku)

    to pobierałeś ten zasiłek, czy nie?

    ale wydaje mi się ze nawet wtedy PUP powinien
    > odprowadzac skladke za bezrobotnego. Co Wy na to? Pomijam już fakt ze na
    > decyzje czekalem 2 lata i 4 mies.
    > Czy mam się odwolywac co do tego 1 roku. Doradzcie
    > Andrzej

    jeżeli nie pobierałeś zasiłku- to od czego PUP miał Ci odprowadzić składkę?
    Najlepiej poproś w PUP o wydanie zaświadczenia do kapitału początkowego
    (jeżeli jeszcze tego nie zrobiłeś) i będziesz miał jasność sprawy.
    Pozdrawiam.A.