PracaGrupypl.praca.dyskusje › medycyna pracy

  • 1. Data: 2006-10-12 15:49:41
    Temat: medycyna pracy
    Od: "Agata Mryczko" <p...@w...pl>

    witam:)
    jakiś czas temu był wątek, że dziwne byłoby jakby lekarz
    medycyny pracy nie chciał napisac że ktoś ma obowiązkowe okulary...
    no właśnie dziwne bo u mnie własnie chciał... nie wiem, nie
    rozumiem czemu. I tak przy 1/2 etatu doplata do szkiel nie dotyczy,
    ale kto wie czy bede zawsze na pol pracować? w każdym razie dyskusja
    na temat wpisac czy nie, że to pani nie potrzebne i pracodawca wcale
    nie musi.. itp. Uparlam sie że by to miec napisane- obowiązkowe
    okulary przy pracy przy komputerze, ale zastanawia mie czemu sie
    musiałam o to "wykłócic?"

    pozdrawiam
    Agata"agatonek"Mryczko

  • 2. Data: 2006-10-12 16:42:35
    Temat: Re: medycyna pracy
    Od: "Nixe" <n...@f...pl>

    X-No-Archive:yes
    W wiadomości <news:1160668181.395016.205090@c28g2000cwb.googlegro
    ups.com>
    Agata Mryczko <p...@w...pl> pisze:

    > tak przy 1/2 etatu doplata do szkiel nie dotyczy,
    > ale kto wie czy bede zawsze na pol pracować?

    Wg mnie to jakaś totalna bzdura. Nie rozumiem, co lekarza obchodzi fakt, czy
    dofinansowanie się należy czy też nie. O tym decyduje pracodawca, a nie
    lekarz. Z kolei lekarza powinna obchodzić tylko wada wzroku i konieczność
    (lub jej brak) noszenia szkieł na danym stanowisku.

    > Uparlam sie że by to miec napisane- obowiązkowe
    > okulary przy pracy przy komputerze, ale zastanawia mie czemu sie
    > musiałam o to "wykłócic?"

    Bo lekarz miał nierówno pod sufitem? ;-)

    --
    Nixe