PracaGrupypl.praca.dyskusjejak znalezc prace w europie › Re: jak znalezc prace w europie
    From: "Romek" <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: jak znalezc prace w europie
    Date: Thu, 24 Apr 2003 12:06:43 +0200

    "Tomodati" <a...@b...de> wrote in message
    news:b883id$2h55$1@news2.ipartners.pl...
> [...]
    > pracowac... co wiecej, jakbys sie choc przez moment zastanowil i poszukal
    > dalej to bys sie dowiedzial ze wystarczy zadzwonic do ambasady danego
    kraju
    > wypytac jakie dokumenty trzeba zlozyc, wypelnic je i po prostu wyjechac
    > pracowac do UE.
    > No tak, co ja wypisuje... nie chcialo Ci sie ruszyc glowa zeby sie czegos
    > wiecej dowiedziec, ale chcialo Ci sie napisac "teraz bez paszportu UE
    prace
    > za granica znalezc nie jest latwo". Pomysl najpierw zanim napiszesz

    nie rozumie agresywnego tonu twojej wypowiedzi. artykuł czytalem, czytalem
    tez duzo innych wczesniej, zobacz np
    http://www1.gazeta.pl/ue/1,36144,454087.html, czytalem tez o paniach ktore
    walczyly o mozliwosc samozatrudnienia w sektorze rozwywkowym przeznaczonym
    dla osobnikow plci meskiej (byla chyba nawet sprawa w sadzie).

    > Dla Twojej informacji: PRZECIETNY PROCES REKRUTACYJNY TRWA OD 6 DO 10
    > TYGODNI wiec jak wyslesz, to czekaj i nie placz ze nikt Ci nie odpowiada
    bo
    > na analize nadeslanych podan potrzeba czasu.
    > Dopiero za dwa miesiace bedziesz mogl powiedziec... no tak... te wszystkie
    > firmy mialy mnie naprawde gleboko w dupie.

    Jezeli bys spojrzal na moj post to bys zobaczyl, ze ja jedynie sie odnioslem
    do skutecznosci monstera. Nie wiem jak ty, ale ja zdaje sobie sprawe ze
    rozsylanie CV przez internet ma bardzo marginalna skutecznosc w szukaniu
    pracy.

    4 odslony na 150+ aplikacji to jest bardzo niewiele. a zeby mowic o jakims
    procesie rekrutacyjnym to trzeba to cv najpierw zobaczy i przeczytac a nie
    przeczytac w monsterze o tym ze "require sponsorship to work in this
    country"
    Wiem, wiem jak bym byl samozatrudniony to bym nie musial sie prosic o
    poswiedczenie...
    ale chodzi o fakty: zakladasz sobie konto w mosterze piszesz prawde i
    dostajesz taka skutecznosc.

    > Dawac i sie prosic to juz za wiele...
    > Wiec wykorzystaj swoja szanse jaka dala Ci Nina, poczytaj dokladnie,
    pomysl,

    nie za bardzo rozumie jak na podstawie dwoch zdaj potrafisz wysnuc tyle
    beldnych wnioskow ?

    > wejdz na google.pl wyszukaj "samozatrudnienie" albo cos w tym stylu i
    > przestac glosic przygnebiajace wszystkich rewelacje.
    > No i wypadaloby podziekowac Ninie, a nie wyskakiwac z pretensjami :-)

    i kto tu wnosi jakies pretensje ? i tez nie rozumie za co mam dziekowac ?
    przeciez linkiem do tego artykulu Nina ameryki nie odkryla :) ( a moze w
    ten sposob wlasnie odkryla ? ) :)