PracaGrupypl.praca.dyskusje › premie..

  • 1. Data: 2003-04-22 09:58:19
    Temat: premie..
    Od: "madziasz" <m...@b...gnet.pl>

    mam pytanie - może ktoś wie??
    pracuję od lipca w mojej firmie, przez pierwsze trzy miesiące pracowałam na
    okresie próbnym, w kwietniu minęły trzy kwartały mojej pracy - może
    oriętujecie się kiedy powinnam mieć przeprowadzoną rozmowę kwartalną?? czy
    od momentu podpisania pierwszej umowy czy umowy na stałe??
    --
    madziasz

  • 2. Data: 2003-04-22 18:27:12
    Temat: Re: premie..
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    madziasz napisał:

> [...]
    > oriętujecie się kiedy powinnam mieć przeprowadzoną rozmowę kwartalną?? czy
    > od momentu podpisania pierwszej umowy czy umowy na stałe??

    Nie wiem jak w Służbie Cywilnej, ale w firmach prywatnych takie sprawy
    reguluje Zakładowy Układ Zbiorowy Pracy - niestety musisz wybrać się do
    Kadr w celu zapoznania się z nim.

    Flyer

  • 3. Data: 2003-04-22 20:03:15
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Tue, 22 Apr 2003 11:58:19 +0200, "madziasz"
    <m...@b...gnet.pl> zakodował:

    >oriętujecie się kiedy powinnam mieć przeprowadzoną rozmowę kwartalną?? czy
    >od momentu podpisania pierwszej umowy czy umowy na stałe??

    A co to "rozmowa kwartalna"??
    Co kwartał umawiasz się z koleżanką na plotki?? ;)

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 4. Data: 2003-04-22 20:03:16
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Tue, 22 Apr 2003 20:27:12 +0200, Flyer
    <f...@p...gazeta.pl> zakodował:

    >Nie wiem jak w Służbie Cywilnej, ale w firmach prywatnych takie sprawy
    >reguluje Zakładowy Układ Zbiorowy Pracy - niestety musisz wybrać się do

    W jakiej prywatnej firmie widziałeś Układ Zbiorowy Pracy?

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 5. Data: 2003-04-23 06:23:40
    Od: "madziasz" <m...@b...gnet.pl>

    czy

    > A co to "rozmowa kwartalna"??
    > Co kwartał umawiasz się z koleżanką na plotki?? ;)
    >
    > --
    tia oczywiście i dostaję jeszcze za to kasę...;))