PracaGrupypl.praca.dyskusje › jak psycholog ma szukać pracy?

  • 1. Data: 2003-04-21 22:09:26
    Temat: jak psycholog ma szukać pracy?
    Od: "Michał" <p...@N...gazeta.pl>

    Jestem absolewentem psychologii Uniwersytetu Wrocławskiego. Szukam pracy od
    grudnia. Bez rezultatu (pewnie jak większość Polaków w Polsce). Mam prośbę do
    tych wszystkich Was, którzy mogliby mi poradzić, gdzie szukać, jak szukać
    itp. Może są szczęśliwcy (psychologowie), którym to się udało i mogą coś mi
    doradzić. Może ktoś ma znajomości i ochotę pomóc. Będę wdzięczny za Wasze
    podpowiedzi i opinie.
    Pozdrawiam. Michał

  • 2. Data: 2003-04-21 22:50:20
    Temat: Re: jak psycholog ma szukać pracy?
    Od: "Wojciech Wypler" <w...@i...pl>

    Użytkownik "Michał" <p...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    mi
    > doradzić. Może ktoś ma znajomości i ochotę pomóc. Będę wdzięczny za Wasze

    Ja też chętnie poczytam ew. odpowiedzi...

    --
    Wojciech Wypler ][ http://wwypler.w.interia.pl ][ w...@i...pl

  • 3. Data: 2003-04-22 04:53:15
    Od: "db501" <d...@t...net>

    Moze powinien zahipnotyzowac pracodawce.

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 4. Data: 2003-04-22 12:41:58
    Temat: Odp: jak psycholog ma szukać pracy?
    Od: "skoczek" <s...@w...pl>

    >TRWOGA !!!
    Jakich to absolwentów / i to przyszlych psychologow / wypuszcza nasz
    Uniwerek.

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 5. Data: 2003-04-22 14:22:13
    Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl>

    " Michał " wrote:

> [...]
    > ktoś ma znajomości i ochotę pomóc. Będę wdzięczny za Wasze
    > podpowiedzi i opinie. Pozdrawiam. Michał

    A jaką specjalizacje koncz6łes? Jako kto chcesz pracowac? I gdzie konczyłes
    tą psychologie, ze nawet takiej wiedzy podstawowej stamtad nie wyniosłęs? :)

    --
    Lia GG 1516512 ICQ 166035154
    howuser&userid=3338656

  • 6. Data: 2003-04-22 16:41:35
    Od: "Wojciech Wypler" <w...@i...pl>

    Użytkownik "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > A jaką specjalizacje koncz6łes? Jako kto chcesz pracowac? I gdzie
    konczyłes
    > tą psychologie, ze nawet takiej wiedzy podstawowej stamtad nie wyniosłęs?
    :)

    > --
    > Lia

    Lia,
    Co jest złego w tym, ze ktoś kto zaczyna pracę w zawodzie zwraca się do
    ludzi, którzy w tym zawodzie już pracują o rady i pomoc?
    Takie złośliwe posty marnują po prostu czas przeglądających grupę. Daruj
    sobie w przyszłości.
    --
    Wojciech Wypler ][ http://wwypler.w.interia.pl ][ w...@i...pl

  • 7. Data: 2003-04-22 16:52:05
    Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl>

    " Wojciech Wypler " wrote:

> [...]
    > do ludzi, którzy w tym zawodzie już pracują o rady i pomoc?
    > Takie złośliwe posty marnują po prostu czas przeglądających grupę.

    Jestem ciekawa, bo sama po spedzeniu kilku lat na psychologii i socjologii w
    Poznaniu wiem, ze MOWI SIE o tym, gdzie i jak szukac prace. Nawet zrobiono
    dodatkowy semestralny przedmiot, na którym jak matołkom uczy sie jak pisac
    CV, jak LM, pokazuje jak ludzi eszukajaa pracy, a jak pracodawcy
    pracowników.

    Poza tym po psychologii mozna byc psychologiem pracy, psychologiem
    klinicznym, psychologiem zajmującym sie edukacją itd, wiec dookreslenie czym
    Michał tak naprawde sie zajmuje lub chce sie zajac niewatpliwie ułatwi
    podanie konkretnych źródeł, w których tej pracy moze szukac. Co wiecej, moze
    on całkowicie zrzezygnowac z pracy w zawodzie i szukac jakiejs jako
    przedstawiciel handlowy czy sekretarka chociazby.

    Jak widzisz moja wypowiedz złosliwa była jedynei w swej koncowej fazie.
    Poczatek jak najbardziej był "fachowy". Padły pytanie, które zadałby mu
    kazdy doradca zawodowy.
    Niestety dla wiekszosci młodych ludzi pozostajacych bez pracy takie pytania
    są czesto "jak z kosmosu", bo sami sobei nei udzielili na nie odpowiedzi.

    A informacja o tym, jaka Uczelnie konczył, moze tez byc wskazówką dla tych
    dopiero wybierajacych sie na studia czy bedacych w trakcie.

    Ale spox, wiem ze osoby pozostajace przez jakis czas bez pracy w pewnym
    momencie zaczynaja alergicznie reagowac na pewne pytania.

  • 8. Data: 2003-04-22 19:24:46
    Od: "Michał Dziemiesz" <p...@N...gazeta.pl>

    Re:Lia <L...@u...poczta.onet.pl> napisał(a):

    Dzięki Wojciech, ze za mną się wstawiłeś (chodzi o sam fakt). Dzięki Lia za
    wyrwanie skrzydeł i wmurowanie mi nóg w rzeczywistość (bez ironii). Jak
    chcecie dowiedziec się co kończyłem i jakie mam doświadczenia, możecie
    poczytać w pl.praca.szukaj jestem tam jako "Psycholog szuka pracy od zaraz
    (Wrocław i okol.)"
    Dzięki wam za jakikolwiek odzew. Jestem naprawdę zdruzgotany, a dodatkowo mam
    dylemat, bo pochodzę z małego miasteczka i tutaj okazało się, że mam etat w
    poradni. Ale ja nie chcę wracać do tej mieściny, bo tutaj szybciej się ludzie
    starzeją, a poza tym mam we Wrocławiu dziewczynę. Z jednej strony presja
    rodziców i okazja pracy (od zaraz) z drugiej moje serce i chęć bycia wolnym.
    Ale jak się spytacie - odpowiem "Tak, wszystko jest O.K" Tylko nie wiem, czy
    to będzie prawda.
    Pozdrawiam serdecznie iczekam na dalsze dyskusje.

  • 9. Data: 2003-04-22 19:54:30
    Od: "Wojciech Wypler" <w...@i...pl>

    Użytkownik "Michał Dziemiesz" <p...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:b844tu$r6k$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > starzeją, a poza tym mam we Wrocławiu dziewczynę. Z jednej strony presja
    > rodziców i okazja pracy (od zaraz) z drugiej moje serce i chęć bycia

    Tja. Ktoś może powiedzieć - "Ty pędzlu! Masz pracę i wybrzydzasz, narzekasz?
    Ktoś inny z pocałowaniem ręki by ten etat wziął."
    Ale to nie tak. Dobrze, że wiesz, czego chcesz. A. Camus napisał: "Kiedy nie
    ma pracy, wszelkie życie ulega rozpadowi, ale kiedy praca jest bezduszna,
    życie dławi się i zamiera" Nie poddawaj się, intensywnie szukaj, pytaj i
    podnoś kwalifikacje.
    Ja rzuciłem pracę w biznesie, pracuję za darmo w dużym szpitalu, dorabiam
    duperelami, piszę dr i szukam intensywnie chociaż części etatu w służbie
    zdrowia. Trzymaj się i głowa do góry!
    --
    Wojciech Wypler ][ http://wwypler.w.interia.pl ][ w...@i...pl

  • 10. Data: 2003-04-22 21:24:28
    Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl>

    " Michał Dziemiesz " wrote:

    > Dzięki Wojciech, ze za mną się wstawiłeś (chodzi o sam fakt). Dzięki
    > Lia za wyrwanie skrzydeł i wmurowanie mi nóg w rzeczywistość (bez
    > ironii).

    Ehh, no niestety taka jest rzeczywistosc, ze po studiach odziera nas z kilku
    rzeczy.

> [...]
    > spytacie - odpowiem "Tak, wszystko jest O.K" Tylko nie wiem, czy to
    > będzie prawda. Pozdrawiam serdecznie iczekam na dalsze dyskusje.

    I dobrze, ze masz w tej chwili cokolwiek, bo nie masz dziury w życiorysie,
    bo jednak masz jakis dochód - to jest duzy komfort.
    Nie wiem czy Cie to pocieszy, ale łatwiej znaleźć prace bedąc gdzieś
    zatrudnionym, niz bedac bezrobotnym.
    A pytanie jak znalezc? Rzeczywistosc w obecnej chwili jest brutalna :
    znajomosci. Kapitał społeczny to w tej chwili cos co ma najwieksza wartość.
    Pewnie juz tak zrobiłes, ale wszyscy Twoi znajomi powinni wiedziec ze chcesz
    zmienic prace, powinno o tym wiedziec jak najwiecej osób - wtedy Twoje
    szanse zdecydowanie wzrosną. Przynajmniej sie dowiesz, ze gdzies kogos
    szukają.

    Powodzenia.